Familjen Sångberg

Direktlänk till inlägg 20 januari 2012

Wedding bells!

Av Emma Sångberg - 20 januari 2012 09:11

"Att gifta sig, skaffa familj, ta emot barnen som kommer, ta hand om dom i denna värld och även lära dom en del, är det största en människa någonsin kan lyckas med."


Igår hade jag en toppen dag i stan, var i stan från morgon till eftermiddag.

Lämnade snäckan på dagis och sen gick jag hem igen för att äta frukost och ge lilltjockisen frukost. Sen begav vi oss på en promenad till konsum innan vi tog bussen upp i stan. Gick och letade present till min lillebror men det vi ville köpa till honom gick inte att hitta någon stans.

Gick ner till triangeln för att köpa en sak till Chelseas vinter jacka men dom var slut så får köpa det i nästa vecka istället när dom kommit in igen.

Tog en runda inne på HM och shoppade lite till Angjela som snart äntligen är här!
Sen gick jag in om Webbhallen och köpte ett spel till älsklingen som jag vet att han velat ha länge. Sen äntligen var det dax att möta upp Jasmina och gå och fixa naglarna.

Blev super nöjd denna gången med.


Vi tog oss en fika på Espresso House efteråt och snackade massor, frågade henne om hon ville bli brudtärna och som jag viste så klart att hon ville det. Visade henne tärnklänningen som jag köpt och hon tyckte om den med så jag var super glad igår  


Efter en liten runda till inne på HM så tog jag bussen hem för att hämta vår fina prinsessa. 
Väl hemma blev det middag och familjetid. Älsklingen blev super glad för spelet, men det viste jag att han skulle bli. När barnen var nattade så blev det gottis och Pulp Fiction på tv med massa mys med min bejb!


Idag är snäckan på dagis men ska inte vara där hela dagen. Jag ska städa lite tänkte jag och sen kommer Jasmina och Danni. Ska även tvätta & ikväll ska jag, barnen och svägerskan hem till min mamma för att snacka ännu mer bröllop!!

Snacka om att Wedding bells are ringing!  


Tänk, om man bara vågar öppna käften och lätta hjärtat kan allt bli så mycket bättre.
Att hålla saker och ting inne hjälper dig inte, man kan inte ändra på nått som man inte vet om är ett problem om man inget säger!

Det känns så skönt när det väl är gjort!


Have a nice day moter f-ers!!  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Sångberg - 13 oktober 2015 18:25

www.nouw.com/familjensångberg

Av Emma Sångberg - 30 september 2015 12:09

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 4703539784"

Av Emma Sångberg - 29 september 2015 11:37

Jag börjar bli jäkligt trött på att bloggen klyddar hela tiden!! Har funderat på att byta sida men det känns så tråkigt bara eftersom att jag hållt på med denna i så många år. Samtidigt är det inte kul när det inte riktigt fungerar som det gjort tidi...

Av Emma Sångberg - 17 september 2015 05:56

3 morgonen på jobb idag, en morgon kvar... Men inatt sov jag mkt bättre så det känns helt okej att sitta på bussen på väg dit nu. Igår var det en stress dag deluxe! Dom bygger om i Bunkeflo och det gör att bussen blir sen hem, sent det ombygg...

Av Emma Sångberg - 15 september 2015 06:01

Igår var det ingen vanlig dag, för det var Jaysons födelsedag, hurra hurra hurra! Tänk att han redan är 4 år :-O Han hade en super bra födelsedag igår. På morgonen blev det väckning med sång och paket :) och när pappa och storasyster var lämnad...

Ovido - Quiz & Flashcards