Familjen Sångberg

Direktlänk till inlägg 13 januari 2012

Fredagen den 13:e

Av Emma Sångberg - 13 januari 2012 09:30

"Svartsjuka är den djupaste, ursprungligaste och  öppnaste formen av beundran"

So keep on admire me, because I know your jealous of me and my life   



Idag är det fredagen den 13:e, jag är iof inte så skrockfull av mig så tar det där med en nypa salt...

Tror dessutom att min otur kom igår... Fick ännu mer tradiga nyheter och det var tur att jag inte var ensam för då hade jag brutit ihop. Nej Sarah var här och hon fick mig att se positivt på allt - tack!!

Bröllopsplanerna går frammåt och bordplaceringen var klar men älsklingen hade lite invändningar så för göra en liten redigering, men det blir nog bra så som han säger 

Vi har hittatn en del dekorationer till dukningen och lokalen. Det kommer bli så fint och man längtar bara mer och mer   Ett stort tack till min fina vän Madde som ställer upp och håller koll på sin gudson under middagen - det betyder väldigt mycket för oss.

Men nu håller jag planeringen till i nästa vecka när jag ska spika lite fler saker - Lovely ♥


Det blev en tidig kväll här hemma igår efter lite mys med film, men det var bara skönt att komma i säng och få mysa lite innan man i stort sätt däckade ♥


Idag vaknade jag helt utvilad klockan 8.15, trodde att Jayson fortfarande sov men efter en liten stund hörde man han snacka inne i sängen. Tog en snabb dusch, fixade lilleman, klädde mig, plockat undan lite här hemma och nu väntar vi bara på att fina Emma och Neyo ska komma på besök   Det var längesen så ser fram emot det.


Trevlig fredag på er alla där ute... 


Before

   

 After

     

Fast bilderna gör inte hårets rättvisa. Mycket finare in real life! 

 
 
Ingen bild

Madde

13 januari 2012 15:48

Hihi tack:-) du behöver inte tacka klart jag ställer upp för er<3
Du blev super snygg i håret<3

 
Ingen bild

Emma

13 januari 2012 21:25

Schnygging ;-)

Emma Sångberg

16 januari 2012 09:31

Ja, jag tycker jag är så snygg att jag själv kommenterar ;-) Haha
nej, men jag gjorde det för att se hur det såg ut när man kommenterat från sin mobil...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Sångberg - 13 oktober 2015 18:25

www.nouw.com/familjensångberg

Av Emma Sångberg - 30 september 2015 12:09

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 4703539784"

Av Emma Sångberg - 29 september 2015 11:37

Jag börjar bli jäkligt trött på att bloggen klyddar hela tiden!! Har funderat på att byta sida men det känns så tråkigt bara eftersom att jag hållt på med denna i så många år. Samtidigt är det inte kul när det inte riktigt fungerar som det gjort tidi...

Av Emma Sångberg - 17 september 2015 05:56

3 morgonen på jobb idag, en morgon kvar... Men inatt sov jag mkt bättre så det känns helt okej att sitta på bussen på väg dit nu. Igår var det en stress dag deluxe! Dom bygger om i Bunkeflo och det gör att bussen blir sen hem, sent det ombygg...

Av Emma Sångberg - 15 september 2015 06:01

Igår var det ingen vanlig dag, för det var Jaysons födelsedag, hurra hurra hurra! Tänk att han redan är 4 år :-O Han hade en super bra födelsedag igår. På morgonen blev det väckning med sång och paket :) och när pappa och storasyster var lämnad...

Ovido - Quiz & Flashcards