Familjen Sångberg

Direktlänk till inlägg 10 januari 2012

To have a family is wonderfull ♥

Av Emma Sångberg - 10 januari 2012 19:01

Idag har jag haft en underbar dag med min fina svägerska. Det var välbehövligt. Vi tog först en liten promenad och sen gick vi hem till mig och drack kaffe. Det blev mycket tjej snack och det gillas. Jag delade med mig av mina planer för bröllopet och skönt att ha lite feedback av sina ideér & tankar.


Ska snart börja fråga runt lite om olika uppgifter inför bröllopet med - tex. brudtärna/or etc.


När Sarah hade gått gjorde jag klart middagen som idag blev kyckling, ris och currysås. Lilleman fick rödspätta och han tyckte det var mumma ♥

När vi hade ätit middag visade jag älsklingen lite av sakerna jag hittat till bröllopet och sen kollade vi runt lite efter mat som vi kan servera - frågan är ska man ha buffe eller 2 rätters?!  


Jag får fan kalla kårar av att bara se reklamen till "mammor & minimodeller"... Hur fan kan man utsätta sina barn för detta?!?!?!?! Raka benen på en 10 årig flicka - då måste man vara lagom skållad i skallen. Tror inte ett skit på att ett barn kommer med sådana idéer...

"Hmm.. Jag ska nog bli modell - raka benen, sminka mig, äta rätt....."

To sick for my taste! Usch nej bojkotta skitet från tv...

Låt barnen vara barn!


Nu blir det soffan och mys med min älskade ♥


Tjing...

 
 
Sarah

Sarah

11 januari 2012 09:38

Tack själv gumman. Hade en super trevlig dag och hjälper dig mer än gärna med alla planer. Superkul ju! :) och du ska ha det bästa.
ses imorgon. <3

http://revemaark.blogg.se

Emma Sångberg

11 januari 2012 13:57

:-) Ja det är mycket att stå i och hjälpen behövs verkligen. Tack gumman - vill verkligen ha det bästa :-)
Ja vi ses imorgon

 
Ingen bild

Felfakta

11 januari 2012 13:02

BTW så e lilljejen i mammor å minimodeller inte 10, utan 7 år.. Se programmet å lär dig att inte dömma innan du vet fakta..TACK för mig!/ vän till en vän som deltar i detta program

Emma Sångberg

11 januari 2012 13:56

Alla får ha sina egna tankar och åsikter om det programmet. Jag gissar på att jag trampade på en öm tå... Men jag står för vad jag tycker....

 
Sarah

Sarah

11 januari 2012 18:06

Ännu värre att de är sju år! Tror det är fler som kommer reagera på detta program så tyckte "vännen" kan lugna sig och låta alla ha sina åsikter. tur vi är olika i denna värld.

http://revemaark.blogg.se

Emma Sångberg

12 januari 2012 08:28

Så reagerade jag med när jag läste 7 år... Men som du säger tur vi är olika i denna värld..

 
Angela

Angela

12 januari 2012 09:28

Inte för att vara petig, men det är Lajla som raka benen och hon är 8 år:)
http://www.tv3.se/mammor-minimodeller/anessa-och-lajla/anessa-25-ar-och-lajla-8-ar-fran-arlov

http://www.finest.se/cutekids

Emma Sångberg

12 januari 2012 11:24

Det kvittar för mig om hon heter Lajla eller Britta om hon är 7,8 eller 10 år...
JAG tycker att det är fel ändå. Jag skulle aldrig utsätta ett barn för det - Låt barnen vara barn!
MIN åsikt!

 
Angela

Angela

12 januari 2012 12:22

Tycker inte alls det kvittar! Jag diskuterade inte om det var rätt eller fel att raka ben på henne, utan påpekade "faktafelet". Sen kan jag håller med att det inte gör någon skillnad om hon är 5,6 eller 10 år. Men eftersom det finns en tjej i programmet som ÄR 7 år, är det lätt att folk förväxla de och peka ut fel barn/mamma...

http://www.finest.se/cutekids

Emma Sångberg

13 januari 2012 11:29

Faktafel eller inte för mig kvittar det men återigen alla har vi egna åsikter!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Sångberg - 13 oktober 2015 18:25

www.nouw.com/familjensångberg

Av Emma Sångberg - 30 september 2015 12:09

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 4703539784"

Av Emma Sångberg - 29 september 2015 11:37

Jag börjar bli jäkligt trött på att bloggen klyddar hela tiden!! Har funderat på att byta sida men det känns så tråkigt bara eftersom att jag hållt på med denna i så många år. Samtidigt är det inte kul när det inte riktigt fungerar som det gjort tidi...

Av Emma Sångberg - 17 september 2015 05:56

3 morgonen på jobb idag, en morgon kvar... Men inatt sov jag mkt bättre så det känns helt okej att sitta på bussen på väg dit nu. Igår var det en stress dag deluxe! Dom bygger om i Bunkeflo och det gör att bussen blir sen hem, sent det ombygg...

Av Emma Sångberg - 15 september 2015 06:01

Igår var det ingen vanlig dag, för det var Jaysons födelsedag, hurra hurra hurra! Tänk att han redan är 4 år :-O Han hade en super bra födelsedag igår. På morgonen blev det väckning med sång och paket :) och när pappa och storasyster var lämnad...

Ovido - Quiz & Flashcards