Familjen Sångberg

Direktlänk till inlägg 8 januari 2012

♥ Tjej mys ♥

Av Emma Sångberg - 8 januari 2012 20:13

Helgen har nu passerat och den har varit underbar.

Igår körde älsklingen och snäckan iväg och köpte hem frukost medans jag gav lilltjockis lite gröt till frukost. Efter att vi ätit så blev det massa mys här hemma med bla. film.

Jayson var dock inte på toppen humör på dagen. Vi körde iväg och handlade lördagsgodis på hemmakväll och när vi kom hem var det dax att fixa middag - Chelsea ville ha lax så det åt vi och älsklingen fick annat.

Efter maten vilade darlingen middag och jag & barnen satt i köket och pysslade med pärlor och pysselböcker.

Måste säga att sessan börjar bli riktigt duktig med alfabetet och sådant  

Hon sa flera gånger att det är så "kult" att göra detta med dig Emma. Hon påpekade flera gånger för lillebror med att hon ska lära honom pyssla när han är 2 år ♥ Sötenöten!

Älsklingen satt en stund med oss innan det var dax för honom att bege sig iväg till jobb.

När Jayson låg för natten åkte lördagsgottiset fram och jag & Chelsea bäddade ner oss framför Shrek 3 & 4 och hade super mysigt ♥


Idag har vi varit hos mina päron och fikat. Chelsea hade gjort ett fint halsband till sin "mormor" Kicki så hon ville dit och lämna det  

När vi kom hem k0llade darlingen på Milan matchen medans jag och sessan storstädade här hemma. En riktigt rolig städstund faktiskt. Sen fixade vi med sessans naglar, jag målade fina blommor på dom och hon blev super nöjd.

När vi hade ätit middag så lockade jag Chelseas hår eftersom hon gillar att ha "prinsesshår" ♥

Klockan 18 kom Petra för att hämta henne och när dom hade gått så har jag och älsklingen snackat lite och umgåtts med Jayson.

Nu när lillskiten sover ska vi glo ut lite ny heminredning - är trött på det vi har.


Och för övrigt...

Denna veckan med sessan varit toppen, vi har haft mycket tid för varandra med massa tjejmys med pyssel, målat naglar, lekt frisör och makeupartist med hennes fake smink ♥

Och sist men inte minst...

Tråkigt när folk säger en sak men gör en annan...


Even at my WORST... I'm still better than you   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Sångberg - 13 oktober 2015 18:25

www.nouw.com/familjensångberg

Av Emma Sångberg - 30 september 2015 12:09

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 4703539784"

Av Emma Sångberg - 29 september 2015 11:37

Jag börjar bli jäkligt trött på att bloggen klyddar hela tiden!! Har funderat på att byta sida men det känns så tråkigt bara eftersom att jag hållt på med denna i så många år. Samtidigt är det inte kul när det inte riktigt fungerar som det gjort tidi...

Av Emma Sångberg - 17 september 2015 05:56

3 morgonen på jobb idag, en morgon kvar... Men inatt sov jag mkt bättre så det känns helt okej att sitta på bussen på väg dit nu. Igår var det en stress dag deluxe! Dom bygger om i Bunkeflo och det gör att bussen blir sen hem, sent det ombygg...

Av Emma Sångberg - 15 september 2015 06:01

Igår var det ingen vanlig dag, för det var Jaysons födelsedag, hurra hurra hurra! Tänk att han redan är 4 år :-O Han hade en super bra födelsedag igår. På morgonen blev det väckning med sång och paket :) och när pappa och storasyster var lämnad...

Ovido - Quiz & Flashcards