Familjen Sångberg

Direktlänk till inlägg 6 januari 2012

Bye bye

Av Emma Sångberg - 6 januari 2012 23:29

                              

GAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH skrev precis ett inlägg som råkades raderas.... Så nu blir det bara en kort update!!!!!!!!!


I onsdags kväll var Madde & Mirre här på fika och det var trevligt som vanligt.


Igår kom syrran hit vid 9 tiden med Moa och Leo. Vi åt frukost ihop sen skulle hon passa snäckan medans jag och lilltjockis var på föräldra grupp på BVC. Klockan 15 var det dax för tvättdejt och jag som redan hade en shity day och trodden inte att den kunde bli värre hade fel - det gick!

Strax innan 16 kom en vaktmästare ner och satte upp en "sönder" skylt på mitt torkskåp!! Typiskt! Men fick plats med allt på tvättstället här uppe - väl investerad!

Kvällen kändes tung och tråkig men efter en lång pratstund med darlingen och lite tårar kändes det bättre och vi avrundade kvällen med en mys med film...


Idag hade denna familjen sovmorgon till 9 och sen blev det en biltur för att fixa frukost.

Vid 12 tiden åkte vi hem till Jasmina & Aco - fika och barnen hade en playdate.

Väl hemma igen vid 16 gick älsklingen och la sig, lilleman sov redan, snäckan lekte på rummet och jag började städa ut allt julpynt. Fixade middag och sen vid 19.30 tiden pussade jag darlingen hejdå när han skulle till jobb. Sen fick lilltjockis nattmaten en timme senare, sessan kollade på film  och jag städade.... Blev klar nu vid 23 och är nöjd! Älskar julen men visst är det skönt när man fått undan det... Och om 11 mådaer längtar man efter det igen haha


Snart är det dax för bingen för mig och invänta min baby   

Tjingeling...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Sångberg - 13 oktober 2015 18:25

www.nouw.com/familjensångberg

Av Emma Sångberg - 30 september 2015 12:09

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 4703539784"

Av Emma Sångberg - 29 september 2015 11:37

Jag börjar bli jäkligt trött på att bloggen klyddar hela tiden!! Har funderat på att byta sida men det känns så tråkigt bara eftersom att jag hållt på med denna i så många år. Samtidigt är det inte kul när det inte riktigt fungerar som det gjort tidi...

Av Emma Sångberg - 17 september 2015 05:56

3 morgonen på jobb idag, en morgon kvar... Men inatt sov jag mkt bättre så det känns helt okej att sitta på bussen på väg dit nu. Igår var det en stress dag deluxe! Dom bygger om i Bunkeflo och det gör att bussen blir sen hem, sent det ombygg...

Av Emma Sångberg - 15 september 2015 06:01

Igår var det ingen vanlig dag, för det var Jaysons födelsedag, hurra hurra hurra! Tänk att han redan är 4 år :-O Han hade en super bra födelsedag igår. På morgonen blev det väckning med sång och paket :) och när pappa och storasyster var lämnad...

Ovido - Quiz & Flashcards