Familjen Sångberg

Direktlänk till inlägg 2 januari 2012

Välkommen!

Av Emma Sångberg - 2 januari 2012 09:05

Hej då 2011... Hejsan och välkommer 2012  


Min nyårsafton blev jätte bra faktiskt, trots att två av mina älsklingar inte kunde fira med mig och lilleman. Saknade snäckan och darlingen!

Jag och Jayson kom hem till mina päron vid 16 tiden och då var Micke & Hampus redan där. Drack en kall go cider och snackade lite. Sen kom Ullis, Caisa och Tobias med.

Mamma lagade en god middag - En räk gryta gjord på Curry, lök, vitlök, äpple och grädde & det serverades med jasminris. Det blev jätte gott, trots att jag inte är så glad för curry.

Efter maten kom även min faster och kusinen Sibbe med ett gäng kompisar.

Grabbarna satt i vardagsrummet och vi tjejer/kvinnor satt i köket och spelade "Galen Panna".

Sen blev det mycket skratt och lite till drickande innan vi gick ut strax innan  midnatt för att smälla & se på raketera.

Johanna & Johannes kom hem till mamma med och Jojo var allt annat än nykter haha. Jag och mamma kom överens om att lilleman kunde stanna där över natten men att Mattias kunde hämta mig.

När Ullis  m. fam & Diana m. fam gått så gick mamma och syskonen och la sig. Jag, plastisen, lillsyrran, johannes & sibbe & polarna satt kvar och drack och hade faktiskt riktigt kul. När älsklingen ÄNTLIGEN ringde så var det dax att gå. Vi var hemma vid 5 tiden och hade lite mys innan vi gick och la oss.


Igår hämtade vi lilleman vid 12 tiden och när vi skulle hem så blev det Lamare. När vi hade ätit här hemma plockade vi undan här hemma och sen blev det film & slapp i soffan tills vi skulle hämta hem vår fina tös.

Kvällen här hemma blev jätte mysig och älsklingen gav mig skön massage innan vi skulle nanna.


Idag kom barnen upp vid kvart i 9 och snart blir det frukost. Ska städas här hemma idag.. Lajbans ju    sen får vi se vad för skojjigt vi ska hitta på idag.


Tjingeling...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Sångberg - 13 oktober 2015 18:25

www.nouw.com/familjensångberg

Av Emma Sångberg - 30 september 2015 12:09

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 4703539784"

Av Emma Sångberg - 29 september 2015 11:37

Jag börjar bli jäkligt trött på att bloggen klyddar hela tiden!! Har funderat på att byta sida men det känns så tråkigt bara eftersom att jag hållt på med denna i så många år. Samtidigt är det inte kul när det inte riktigt fungerar som det gjort tidi...

Av Emma Sångberg - 17 september 2015 05:56

3 morgonen på jobb idag, en morgon kvar... Men inatt sov jag mkt bättre så det känns helt okej att sitta på bussen på väg dit nu. Igår var det en stress dag deluxe! Dom bygger om i Bunkeflo och det gör att bussen blir sen hem, sent det ombygg...

Av Emma Sångberg - 15 september 2015 06:01

Igår var det ingen vanlig dag, för det var Jaysons födelsedag, hurra hurra hurra! Tänk att han redan är 4 år :-O Han hade en super bra födelsedag igår. På morgonen blev det väckning med sång och paket :) och när pappa och storasyster var lämnad...

Ovido - Quiz & Flashcards