Familjen Sångberg

Direktlänk till inlägg 30 december 2011

Nyårs löfte?!

Av Emma Sångberg - 30 december 2011 20:08

Jaha så är det snart ett nytt år...


Detta året har varit ett väldigt bra år för min del. Men nu ser jag fram emot nästa år och alla nya äventyr som kommer med det.


Denna veckan har gått väldigt fort tycker jag men det är bara bra för jag har saknat min lilla favorit sessa. Men hon kommer äntligen hem på söndag och är ledig från dagis nästa vecka med så vi ska hitta på massa skojigheter den veckan med hade jag tänkt mig  


Mitt nyårslöfte för det kommande året är att jag INTE ska börja röka igen, är förmodligen ingen risk att jag gör det... Kan kompletera med ett litet till... Ska verkligen försöka bli av med min smyg feta mage  


Vad är ditt nyårslöfte?! Dela gärna med dig...


Älsklingen är iväg och jobbar och lilleman sover... Jag får väl slänga mig i soffan om en stund... men tänkte först fixa en överraskning åt min darling... Hoppas jag orkar bara för det kan ta sin lilla tid  


Tjingeling    

 
 
Ingen bild

Emma Neyo

30 december 2011 20:51

Mitt nyårslöfte e att börja träna igen o gå ner 10 kilo!

Emma Sångberg

2 januari 2012 09:05

Lycka till med det gumman!! Nu är det dax för oss båda att bli av med mammakilona ;-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Sångberg - 13 oktober 2015 18:25

www.nouw.com/familjensångberg

Av Emma Sångberg - 30 september 2015 12:09

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 4703539784"

Av Emma Sångberg - 29 september 2015 11:37

Jag börjar bli jäkligt trött på att bloggen klyddar hela tiden!! Har funderat på att byta sida men det känns så tråkigt bara eftersom att jag hållt på med denna i så många år. Samtidigt är det inte kul när det inte riktigt fungerar som det gjort tidi...

Av Emma Sångberg - 17 september 2015 05:56

3 morgonen på jobb idag, en morgon kvar... Men inatt sov jag mkt bättre så det känns helt okej att sitta på bussen på väg dit nu. Igår var det en stress dag deluxe! Dom bygger om i Bunkeflo och det gör att bussen blir sen hem, sent det ombygg...

Av Emma Sångberg - 15 september 2015 06:01

Igår var det ingen vanlig dag, för det var Jaysons födelsedag, hurra hurra hurra! Tänk att han redan är 4 år :-O Han hade en super bra födelsedag igår. På morgonen blev det väckning med sång och paket :) och när pappa och storasyster var lämnad...

Ovido - Quiz & Flashcards