Familjen Sångberg

Direktlänk till inlägg 21 december 2011

Härligt!

Av Emma Sångberg - 21 december 2011 11:13

Ja just nu känns livet extra härligt  

Jag och älsklingen pratade lite igår när han kommit hem och jag måste bara säga att han gör mig så himla lycklig. Jag har verkligen lyckats fånga den finaste fisken i sjön på min krok  


När vi hade ätit middag blev det lite tv spel med snäckan innan hon skulle sättas i ett bad. Blev slappande i soffan med mina fina älsklingar nästan hela kvällen med lite avbrott för badande bla.


När barnen var i säng så började jag med köttbullarna inför julafton - som snart är här  

Höll på med köttbullarna till 22.30 sen kröp jag ner hos min baby och mös lite innan jag somnade.


Imorse ringde klockan 8, Chelsea skulle till dagis eftersom dom har julfest idag. Hon fick kläder, frukost och sen gjorde hon sig redo för att gå. Jag fick gå in och väcka Jayson vid 8.30 för att hinna i tid till dagis. Båda barnen har visat sig vara sjusovare denna veckan - but i like alot  

Efter lämnandet på dagis blev det en promenad till Konsom och jag fick sällskap av Petra som oxå skulle dit. Skönt att vara ute och röra på sig tycker jag. Känndes härligt med snön som föll från himeln med. Älskar snö...

När jag var hemma igen så gick jag till BVC för att få en vikt på lilleman nu innan jul för det dörjer lite innan där är öppet igen. Han hade inte gått upp speciellt mkt - 6898 gram men det var ingen fara för så länge han äter och inte går neråt. Plus att han kommer gå upp när vi går över till gröt och mat snart.


Nu har jag plockat undan lite här hemma och ska snart möta min svägerska för att sedan hämta prinsessan på dagis igen. Fick bara vara där till 12.


Ikväll ska vi hämta Vicki som ska övernatta här i 2 dagar och sen ska vi hem till Madde, Slim & Mirre  


Ha en fortsatt trevlig dag allesamman  


Tjingeling...   


Snart, snart, snart...

 


                           

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Sångberg - 13 oktober 2015 18:25

www.nouw.com/familjensångberg

Av Emma Sångberg - 30 september 2015 12:09

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 4703539784"

Av Emma Sångberg - 29 september 2015 11:37

Jag börjar bli jäkligt trött på att bloggen klyddar hela tiden!! Har funderat på att byta sida men det känns så tråkigt bara eftersom att jag hållt på med denna i så många år. Samtidigt är det inte kul när det inte riktigt fungerar som det gjort tidi...

Av Emma Sångberg - 17 september 2015 05:56

3 morgonen på jobb idag, en morgon kvar... Men inatt sov jag mkt bättre så det känns helt okej att sitta på bussen på väg dit nu. Igår var det en stress dag deluxe! Dom bygger om i Bunkeflo och det gör att bussen blir sen hem, sent det ombygg...

Av Emma Sångberg - 15 september 2015 06:01

Igår var det ingen vanlig dag, för det var Jaysons födelsedag, hurra hurra hurra! Tänk att han redan är 4 år :-O Han hade en super bra födelsedag igår. På morgonen blev det väckning med sång och paket :) och när pappa och storasyster var lämnad...

Ovido - Quiz & Flashcards