Familjen Sångberg

Direktlänk till inlägg 16 december 2011

Tack & Snälla!!

Av Emma Sångberg - 16 december 2011 16:26

Tjena moss alla!


Igår blev det en hemma dag och jag gick igenom alla lillemans och snäckans försmå kläder som skall säljas och lämnas till insamling. Puuuuh sååå mycket kläder och dom båda växer som ogräs... Men är juh skit kul att få shoppa nytt. Sen kom min fina svägerska Sarah förbi. Det var skönt att snacka och väldigt trevligt hade vi det  

När älsklingen kom hem snackades vi lite till och sen körde vi till Lamare - ett stort stycke familjepizza, kebab givetvis   Yummy!! Resten av kvällen blev det mys med mina älskade grabbar och sen lite grown up mys för mig och darlingen  


Imorse vaknade Jayson vid  6.50 och när han somnat om tog jag tag i den disken där var, dammade & städade toaletterna... Kunde inte somna om så lika bra haha... Tog fram dammsugaren och insåg att klockan bara var 7.30 så jag gjorde en kopp kaffe och satte mig vid datorn och inväntade att klockan skulle bli okej för att dammsuga haha  


Vid 10 tiden åkte jag & lilleman in till stan för att möta upp Jasmina, hon skulle se efter Jayson medans jag fixade mina naglar... Oboy! Vad jag blev nöjd med mina naglar idag, TACK Alice. Känner mig som en människa igen haha 

Efter nagelbygget blev det en runda inne på Hansa och sen BK... På väg mot triangeln sen tog vi en Vanilla Latte to go...

Mötte upp syrran & Moa och sen  åkte vi hem till mina päron för att lämna lilleman där, han ska övernatta hos mormor och morfar eftersom imorgon är det ULLARED!! Wiiihoooo!!


Nej nu har jag inte mer att skriva riktigt.. Madde & Slim kommer snart så ska vi käka och planera inför inatt när vi ska köra...


Tjingeling!   


Dear Santa,

   Snälla ge mig mina dojjor i klapp i år, jag har varit sååååå snäll   


Världens sötaste lilla rocker!!

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Sångberg - 13 oktober 2015 18:25

www.nouw.com/familjensångberg

Av Emma Sångberg - 30 september 2015 12:09

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 4703539784"

Av Emma Sångberg - 29 september 2015 11:37

Jag börjar bli jäkligt trött på att bloggen klyddar hela tiden!! Har funderat på att byta sida men det känns så tråkigt bara eftersom att jag hållt på med denna i så många år. Samtidigt är det inte kul när det inte riktigt fungerar som det gjort tidi...

Av Emma Sångberg - 17 september 2015 05:56

3 morgonen på jobb idag, en morgon kvar... Men inatt sov jag mkt bättre så det känns helt okej att sitta på bussen på väg dit nu. Igår var det en stress dag deluxe! Dom bygger om i Bunkeflo och det gör att bussen blir sen hem, sent det ombygg...

Av Emma Sångberg - 15 september 2015 06:01

Igår var det ingen vanlig dag, för det var Jaysons födelsedag, hurra hurra hurra! Tänk att han redan är 4 år :-O Han hade en super bra födelsedag igår. På morgonen blev det väckning med sång och paket :) och när pappa och storasyster var lämnad...

Ovido - Quiz & Flashcards