Familjen Sångberg

Direktlänk till inlägg 15 december 2011

3 Månader

Av Emma Sångberg - 15 december 2011 10:20

Igår blev världens finaste lilla prins 3 månader, tiden bara springer iväg!

Vi var hemma hos Jasmina igår på lite frukost tillsammans med henne och Danni. Det märks på Danni att han tycker om små bebisar och längtar efter sin lillasyster. Jag hade satt Jayson i soffan framför tv när vi kom hem dit och sen när vi skulle äta satt han hos mig. Men så fort Danni hade ätit upp så sa han "Han vill nog titta på tvn med mig igen" awww söte  


Sen kom Katta och hämtade Danni och hon tittade och höll lilleman lite, även hon sa att han är en kopia av Chelsea när hon var så liten. Och det är klart att vi som föräldrar tycker att det är super kul att syskonen liknar varandra. Ohh gud vad jag älskar våra fina ungar    


På eftermiddagen begav jag och Jayson oss hem i renget och sen ut med vovsingen lika bra när man redan var våt så. Sen blev det lite städning här hemma och förbredde middagen - himmasnickrade köttbullar, potatis & gräddsås.


Pratade lite med älsklingen när han kom hem från jobb, sen fixade vi maten tillsammans och sen blev det Sons - sista avsnittet sågs och nu får vi vänta enda till September 2012 för att få se nästa avsnitt  
Men vi låg i soffan och mös hela kvällen framför 2½ Men och det gick lika bra.


Imorse fick jag sovmorgon av lilltjockisen, han vaknade 7 och fick sin morgon slurk och jag var i sängen igen innan klockan var 7.15 sen vaknade vi vid 9.45 Skönt var det!


Pratade lite med älsklingen och fick lite tråkiga nyheter men vi vet att allt ordnar sig med tiden.


Nej nu har jag inte mer att skriva för idag, tänkte snart ut och promenera ska plocka upp lite klappar på posten var det tänkt  


Ha en bra dag... Saar vi... 


Jayson på sin 3 månaders dag!

   

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Sångberg - 13 oktober 2015 18:25

www.nouw.com/familjensångberg

Av Emma Sångberg - 30 september 2015 12:09

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 4703539784"

Av Emma Sångberg - 29 september 2015 11:37

Jag börjar bli jäkligt trött på att bloggen klyddar hela tiden!! Har funderat på att byta sida men det känns så tråkigt bara eftersom att jag hållt på med denna i så många år. Samtidigt är det inte kul när det inte riktigt fungerar som det gjort tidi...

Av Emma Sångberg - 17 september 2015 05:56

3 morgonen på jobb idag, en morgon kvar... Men inatt sov jag mkt bättre så det känns helt okej att sitta på bussen på väg dit nu. Igår var det en stress dag deluxe! Dom bygger om i Bunkeflo och det gör att bussen blir sen hem, sent det ombygg...

Av Emma Sångberg - 15 september 2015 06:01

Igår var det ingen vanlig dag, för det var Jaysons födelsedag, hurra hurra hurra! Tänk att han redan är 4 år :-O Han hade en super bra födelsedag igår. På morgonen blev det väckning med sång och paket :) och när pappa och storasyster var lämnad...

Ovido - Quiz & Flashcards