Familjen Sångberg

Direktlänk till inlägg 11 december 2011

Tjaarrleeek ♥

Av Emma Sångberg - 11 december 2011 08:08

Igår morse åkte hela familjen och handlade frukost ihop & när vi kom hem så fixade fi fram frukosten och hade det mysigt. När frukosten var nere tog jag av lilleman för att ett bad med honom. Men som vanligt så la jag honom på mage på en handduk på golvet att han skulle få lufta sig lite. Strax där på hör jag älsklingen säga: "Varför la du honom utanför?" Men det gjorde jag inte, la tillbaka honom som han låg från böjan och vips så vände han sig från mage till rygg. Vår stora kille!!


Sen gjorde jag iordning barnen och mig själv för att vi skulle på dop, denna gången var det Neyo som skulle döpas. Vi gick till bussen och just så typiskt så fick vi inte åka med på den för att där redan var 3 barnvagnar  

Men älsklingen var snäll och körde oss istället så vi skulle hinna.


Dopet var jätte fin och Neyo var jätte duktitg. Jayson var däremot jätte nannig i kyrkan och sista minuterna ville han inte alls vara med mer. Efter dopet blev det fika och present öppning. Stort Tack till Emma, Stoffe & Neyo för en trevlig dag.


När vi kom hem igen lagade jag och älsklingen middag åt oss och sen hade vi lite mys innan darlingen skulle till jobb. Snäckan la sig vid 20.45, lilltjockisen somnade 21 och jag var nog däckad vid 22 tiden... 


Nu på morgonen kunde jag inte somna om efter att lilleman fått sin morgon slurk. Kröp tätt in till min fina älskling som till sist vaknade och mös till baka  

Skönt med vuxenmys så här på morgonen, Chelsea vaknade ör en liten stund sen och Jayson sovet ännu, ska plocka undan lite här hemma och sen ska jag och tösen handla frukost för klockan 10 kommer syrran och Leo på besök.


Ha en trevlig dag alla så saar vi så så länge...


Älskar dig Mattias

    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Sångberg - 13 oktober 2015 18:25

www.nouw.com/familjensångberg

Av Emma Sångberg - 30 september 2015 12:09

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 4703539784"

Av Emma Sångberg - 29 september 2015 11:37

Jag börjar bli jäkligt trött på att bloggen klyddar hela tiden!! Har funderat på att byta sida men det känns så tråkigt bara eftersom att jag hållt på med denna i så många år. Samtidigt är det inte kul när det inte riktigt fungerar som det gjort tidi...

Av Emma Sångberg - 17 september 2015 05:56

3 morgonen på jobb idag, en morgon kvar... Men inatt sov jag mkt bättre så det känns helt okej att sitta på bussen på väg dit nu. Igår var det en stress dag deluxe! Dom bygger om i Bunkeflo och det gör att bussen blir sen hem, sent det ombygg...

Av Emma Sångberg - 15 september 2015 06:01

Igår var det ingen vanlig dag, för det var Jaysons födelsedag, hurra hurra hurra! Tänk att han redan är 4 år :-O Han hade en super bra födelsedag igår. På morgonen blev det väckning med sång och paket :) och när pappa och storasyster var lämnad...

Ovido - Quiz & Flashcards