Familjen Sångberg

Direktlänk till inlägg 30 november 2011

Ingen rolig dag

Av Emma Sångberg - 30 november 2011 15:52

Nej det kan man väl inte påstå att det varit. Har varit lissen från och till hela dagen och nu är jag så trött på det. Men kan inte sluta tänka och då blir jag bara lissen igen... Usch är så trött...

Det är så mycket tankar som snurrar i huvudet. Förstår mig inte på hur vissa människor betéer sig och om dom är medvetna om vilken skada man kan göra för andra personer. En del kan verkligen konsten till att vara riktigt egocentriska, så att det är riktigt sorligt. Usch dessa tankar gör mig så ledsen och ont i mitt hjärta  


Men det är skönt att veta att man har vänner kring sig som bryr sig och finns där för en. Känns även skönt att folk man minst anar också bryr sig. Fick sällskap innan idag av Petra och det var skönt att få tankarna på annat en stund. När klockan var 15 gick jag ner med Petra och fick pussats & kramas med vår fina Sessa. Kännde som en evighet sen man såg henne sits... men är juh iof en vecka imorgon! Sen gick jag upp och skulle posta ett brev åt darlingen och såg att dom redan tömt lådan så jag tog en promenad till konsum och postade där istället. Skönt med en promenad och rensa skallen lite till.


Nu ska jag börja med middagen och invänta min älskling, saknat honom x-tra mycket idag, förmodligen för att jag varit så ledsen.

Ikväll kommer Madde & Slim, får se om dom har Mirre med sig. Ska bli kul att ses och få tankarna på annat igen.


Ser även fram emot imorgon när jag ska äta frukost ihop med Jasmina och få snacka av sig lite  


Saar vi...   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Sångberg - 13 oktober 2015 18:25

www.nouw.com/familjensångberg

Av Emma Sångberg - 30 september 2015 12:09

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 4703539784"

Av Emma Sångberg - 29 september 2015 11:37

Jag börjar bli jäkligt trött på att bloggen klyddar hela tiden!! Har funderat på att byta sida men det känns så tråkigt bara eftersom att jag hållt på med denna i så många år. Samtidigt är det inte kul när det inte riktigt fungerar som det gjort tidi...

Av Emma Sångberg - 17 september 2015 05:56

3 morgonen på jobb idag, en morgon kvar... Men inatt sov jag mkt bättre så det känns helt okej att sitta på bussen på väg dit nu. Igår var det en stress dag deluxe! Dom bygger om i Bunkeflo och det gör att bussen blir sen hem, sent det ombygg...

Av Emma Sångberg - 15 september 2015 06:01

Igår var det ingen vanlig dag, för det var Jaysons födelsedag, hurra hurra hurra! Tänk att han redan är 4 år :-O Han hade en super bra födelsedag igår. På morgonen blev det väckning med sång och paket :) och när pappa och storasyster var lämnad...

Ovido - Quiz & Flashcards