Familjen Sångberg

Direktlänk till inlägg 30 oktober 2011

Äntligen!

Av Emma Sångberg - 30 oktober 2011 20:50

Då var denna veckan äntligen snart slut!!

Det tråkigaste med att denna veckan är slut är att snäckan lämnat oss idag, men håller tummarna att veckan går fort så är hon snart hemma igen.

Denna veckan har verkligen kännts tung, mycket känslor som sagt och tankar...

Känns som att inget blivit som det skulle, eller var tänkt.


Igår kväll efter att darlingen gått till jobb gick resten av kvällen rätt fort tack och lov! Snäckan kollade på film, hon ville se film på rummet. Så hon fick in lite gott och lilleman satt i babysitter och var super nöjd medans jag blev underhållen av Sandra i videokonversation på msn   

Usch ja igår var nog den värsta dagen på hela veckan... men som tur var så gick juh kvällen fort och jag kom i säng tidigt tillsammans med kidsen.


Imorse vaknade lillkillen klockan 6 och ville inte somna om   Så jag placerade mig i fotänden av soffan och kollade på Beck. Vid 8.30 kom sessan upp så jag gjorde iordning mig och barnen sen gick vi ut på en promenad, det blev 1 timmes prommenerande och frukost handlade vi med oss hem. Väl hemma satte vi oss med finaste älsklingen och hade en mysig frulle. Sen blev det dax att göra snäckan redo för kalas, hon skulle på Prinsesskalas hos Cecilia från dagis. När vi lämnat henne åkte jag och pågarna till barnenshus, babyringen & ekohallen och kollade runt. Klockan 15 var det dax att hämta Chelsea igen och sen körde vi till Lamare för lite middag. 

Tiden bara sprang iväg och helt plötsligt var klockan 18 och Petra kom för att hämta Chelsea. Kaffe och snackande som vanligt, sen gick dom vid 19 tiden. 

Nu under kvällen har jag tagit ett bad med grabbar    *mys* 

Efter badet däckade Jayson i vår säng... Om en timme ska han ha sista måltiden och sen ska jag krypa ner under täcket med min älskade sambo och bara njuta.


God Natt

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Sångberg - 13 oktober 2015 18:25

www.nouw.com/familjensångberg

Av Emma Sångberg - 30 september 2015 12:09

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 4703539784"

Av Emma Sångberg - 29 september 2015 11:37

Jag börjar bli jäkligt trött på att bloggen klyddar hela tiden!! Har funderat på att byta sida men det känns så tråkigt bara eftersom att jag hållt på med denna i så många år. Samtidigt är det inte kul när det inte riktigt fungerar som det gjort tidi...

Av Emma Sångberg - 17 september 2015 05:56

3 morgonen på jobb idag, en morgon kvar... Men inatt sov jag mkt bättre så det känns helt okej att sitta på bussen på väg dit nu. Igår var det en stress dag deluxe! Dom bygger om i Bunkeflo och det gör att bussen blir sen hem, sent det ombygg...

Av Emma Sångberg - 15 september 2015 06:01

Igår var det ingen vanlig dag, för det var Jaysons födelsedag, hurra hurra hurra! Tänk att han redan är 4 år :-O Han hade en super bra födelsedag igår. På morgonen blev det väckning med sång och paket :) och när pappa och storasyster var lämnad...

Ovido - Quiz & Flashcards