Familjen Sångberg

Direktlänk till inlägg 28 oktober 2011

Oj då!

Av Emma Sångberg - 28 oktober 2011 14:20

Oj då det kan man nog säga, det blev lite fel rubrik igår, glömde skriva om det som planeras haha men ja så kan det gå när man har många bollar i luften


Håller på att planera in för Jaysons dop. Letar kläder till barnen. Vi har redan en dopklänning men lilleman måste juh ha kläder efter kyrkan med och givet vis ska han vara finklädd 

Hittade en jätte fin klänning till prinsessan men när jag skulle lägga den i min kundvagn så var den färgen jag ville ha slut i hennes storlek givetvis, skit oxå Men ja det är bara att leta vidare. Nu har vi även bestämt vad vi ska ha för tårta & gudförädrar är tillfrågade och har tackat ja  Nu inväntar vi bara att dom som inte svarat på inbjudan ska höra av sig så vi kan beställa tårta... Sen inväntar vi bara den stora dagen 


Nu börjar även London resan närma sig och med ilfart. Längtar som bara den!! Var och gjorde pass igår och bra blev det med. Inte så konstigt med en sådan snygging som mig 

Men jag har juh nästan glömt bort i allt med dopet och London att jag fyller juh år med där emellan... Men detta ska inte firas nått speciellt i år. Blir nått litet för dom som är intresserade av det. Men kommer en "inbjudan" så småningom - om jag inte ångrar mig...


Igår blev det lite shopping på Mobilia... Fick handlat lite till oss bla vinterjacka & benvärmare till mig, lilleman fick nya skor & vintermössa och sen köpte jag nya nagelack till mig och sessan. Älsklingen hittade inget till sig och hittade inte några kläder till barnen heller. Köpte med oss Donkan hem och sen passade jag på att vila en timme med Jayson innan det var dax att hämta Chelsea på dagis.

När vi kom upp satte jag och darlingen igång med storstädning - damma, dammsuga, moppa, toaletterna... Skönt när hemmet är nystädat  


Tiden sprang iväg och plötsligt var klockan 18 och en stund senare dök Madde & Mirre upp. Töserna lekte fint på rummet medans vi vuxna sörplade köffe & snacka     Sen fick vi alla töser målat våra naglar och fint blev det med. Små töserna - haha om dom viste att jag skrev små om dom hade det blivit liv i luckan... dom blev helnöjda med sina naglar. Chelsea är så glad att hon slutat bita på naglarna och får vara med och måla nagelack med oss vuxna.


Sen åkte kidsen i bingen när Madde & Mirre gått, jag och älsklingen mös lite innan vi med i stort sätt däckade...


Imorse körde vi och handlade på lite olika ställen. Det blev både frukost, gottis till ikväll, present till Cecilia som sessan ska på kalas hos på söndag. När vi kom hem dukade vi fram gooo frulle och efter det har jag och sessan suttit och pysslat/ritat i mer än 2 timmar. Nu vilar hon middag så jag passa på att blogga lite innan jag och älsklingen ska ta ett bad ihop medans barnen sover. Ska sätta mig med prinsessan sen i köket igen och fortsätta pysslandet.


Resten av dagen ska vi fortsätta ha en mysig familje dag. Älskar när vi alla 4 är hemma och lediga och bara har det så mysigt som vi har det!!


Min familj är den bästaste i världen   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Sångberg - 13 oktober 2015 18:25

www.nouw.com/familjensångberg

Av Emma Sångberg - 30 september 2015 12:09

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 4703539784"

Av Emma Sångberg - 29 september 2015 11:37

Jag börjar bli jäkligt trött på att bloggen klyddar hela tiden!! Har funderat på att byta sida men det känns så tråkigt bara eftersom att jag hållt på med denna i så många år. Samtidigt är det inte kul när det inte riktigt fungerar som det gjort tidi...

Av Emma Sångberg - 17 september 2015 05:56

3 morgonen på jobb idag, en morgon kvar... Men inatt sov jag mkt bättre så det känns helt okej att sitta på bussen på väg dit nu. Igår var det en stress dag deluxe! Dom bygger om i Bunkeflo och det gör att bussen blir sen hem, sent det ombygg...

Av Emma Sångberg - 15 september 2015 06:01

Igår var det ingen vanlig dag, för det var Jaysons födelsedag, hurra hurra hurra! Tänk att han redan är 4 år :-O Han hade en super bra födelsedag igår. På morgonen blev det väckning med sång och paket :) och när pappa och storasyster var lämnad...

Ovido - Quiz & Flashcards