Familjen Sångberg

Direktlänk till inlägg 27 oktober 2011

Planering!!

Av Emma Sångberg - 27 oktober 2011 08:21

Det blev aldrig nån shoppingtur till Jägersro C i tisdags, det blir Mobilia idag istället  


Tisdagskvällen bestod istället av bla. bad för sessan, sen satt vi och hade skoj med Jayson i babysittern sen lekte Chelsea frissa med mig, så himla myspys att bli kammad & pillad i håret  

Kvällen bestod av mys och sen var det dax för alla att sova en efter en...


Mådde verkligen skit när jag vaknade igår morse. För en gång skull när lilltjockisen bara vaknade 1 gång på natten så kunde jag inte sova pga mjölkstockning IGEN!! Hade så himla ont att jag inte viste varken in eller ut. Men klockan 9 var det dax att läma Chelsea på dagis och efter det gick jag upp för att hämta lilleman och gå ner på BVC. Skulle prata om lillemans röda rumpa och amningen såklart!! Sen blev det storhandling eftersom det ekade här hemma i alla skåpen. Jag och darlingen kollade på "Baksmällan 2" när vi avnjöt en mycket god frukost. Men filmen var inte så rolig som vi hoppats på, 1:an var helt klart bättre. 

Efter frukosten fick jag sätta mig och pumpa och efter många svordommar, svett, blod och tårar så lossnade stockningen. Det är nått av dte värsta jag upplevt!!


Klockan 15 var vi på familjerättsbyrån - och nu är darlingen pappa på "riktigt" haha eller som hon på FRB sa - Grattis, du är nu juridiskt knuten till din son... Assa egentligen är detta rätt kränkande mot pappor kan jag tycka...

Sen hämtade vi en bråkig trött Chelsea på dagis men ja det blev lite middagsvilande för henne när vi kom hem och sen hade vi en glad tös igen. Resten av kvällen hade vi myspys hela familjen i vår säng  


Nej nu ska jag klä mig och lämna sessan på dagis. Sen ska jag fixa till mig för att åka och shoppa lite på Mobilia.


Tjingeling...


Så fin i sin nya overoll   

 


Här liggen en fin prins och luftas i babygymmet för första gången 


       

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Sångberg - 13 oktober 2015 18:25

www.nouw.com/familjensångberg

Av Emma Sångberg - 30 september 2015 12:09

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 4703539784"

Av Emma Sångberg - 29 september 2015 11:37

Jag börjar bli jäkligt trött på att bloggen klyddar hela tiden!! Har funderat på att byta sida men det känns så tråkigt bara eftersom att jag hållt på med denna i så många år. Samtidigt är det inte kul när det inte riktigt fungerar som det gjort tidi...

Av Emma Sångberg - 17 september 2015 05:56

3 morgonen på jobb idag, en morgon kvar... Men inatt sov jag mkt bättre så det känns helt okej att sitta på bussen på väg dit nu. Igår var det en stress dag deluxe! Dom bygger om i Bunkeflo och det gör att bussen blir sen hem, sent det ombygg...

Av Emma Sångberg - 15 september 2015 06:01

Igår var det ingen vanlig dag, för det var Jaysons födelsedag, hurra hurra hurra! Tänk att han redan är 4 år :-O Han hade en super bra födelsedag igår. På morgonen blev det väckning med sång och paket :) och när pappa och storasyster var lämnad...

Ovido - Quiz & Flashcards