Familjen Sångberg

Direktlänk till inlägg 24 oktober 2011

Familjen är hel ♥

Av Emma Sångberg - 24 oktober 2011 10:41

Ibland mår man skit då och då, och allt känns trist och tungt ♥ Även om man både kan le och skratta ♥ Men man måste ibland erkänna att det inte alltid är så lätt här i livet och på så sätt blir det lättare att genom gå alla motgångar ♥


Igår när vi hade hämtat hem prinsessan så åt vi middag, Chelsea ville oxå ha fastän att hon redan hade ätit hos sin mamma. Efter maten var det dax för lilleman att få mat. När jag var klar med honom gick vi alla in i sessans rum och hon fick pröva dom kläderna som vi misstänkte kunde vara för små och kläder som varit för stora för henne tidigare. Var ganska mysigt att sitta där inne hela familjen  


Sen gav jag Jayson ett bad, han invigde sin fina badbalja som han fått från världens bästa faster Diana  

Sessan lekte inne på rummet och älsklingen sorterade tvätten medans jag höll på med lilltjockisen. Han tyckte om att bada i baljan och han stänkte ner sin mamma totalt  

Hoppas han kan ha baljan ett tag till för han är väldans lång vår stiliga prins!


När Jayson var klar var det dags för sessan att hoppa i bingen och hennes lillebror somnade ganska snabbt efter fått i sig lite mat. När båda barnen sov passade jag och darlingen på att ha lite vuxenmys innan vi med somnade  


Denna dagen började klockan 7 för mig, rent för tidigt om ni frågar mig men tror inte att sonen håller med... Men fick pussats lite med min fina älskling innan han stack iväg till skolan. Tösen kom upp vid 8 tiden och jag fixade frukost åt henne medans hon klädde sig. Hon frågade flera gånger om hon fick vara ledig idag men hennes andra lillebror skulle fotas på dagis idag och Petra ville ha syskonbilder så hon måste vara på dagis eftersom vi inte vet om dom tar dom bilderna idag eller imorgon när hennes avdelning ska fotas. Men om en timme ska jag hämta henne och sen ska vi ta oss en lång promenad i höstvädert och sen gå in om Coop på hemvägen för att handla hem litta.


Klockan 15 idag är det dags för en tvättdejt. Inte så kul men ett ont måste. 


Ska försöka ha lite kvallitetstid med min prinsessa senare idag när lilleman sover  


Ha en fin dag alla där ute!



Vilken skillnad... var har mammas lilla bebis tagit vägen   

   


Världens finaste prins, trivs som fisken i vattnet   

        

           


Världens finaste prinsessa   

 


 

 
 
Erika

Erika

24 oktober 2011 11:24

Vilken sötnos, hur gammal är han?

http://erikacarpediem.bloggagratis.se

Emma Sångberg

24 oktober 2011 13:56

han är 1 månad och 2 veckor på onsdag :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Sångberg - 13 oktober 2015 18:25

www.nouw.com/familjensångberg

Av Emma Sångberg - 30 september 2015 12:09

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 4703539784"

Av Emma Sångberg - 29 september 2015 11:37

Jag börjar bli jäkligt trött på att bloggen klyddar hela tiden!! Har funderat på att byta sida men det känns så tråkigt bara eftersom att jag hållt på med denna i så många år. Samtidigt är det inte kul när det inte riktigt fungerar som det gjort tidi...

Av Emma Sångberg - 17 september 2015 05:56

3 morgonen på jobb idag, en morgon kvar... Men inatt sov jag mkt bättre så det känns helt okej att sitta på bussen på väg dit nu. Igår var det en stress dag deluxe! Dom bygger om i Bunkeflo och det gör att bussen blir sen hem, sent det ombygg...

Av Emma Sångberg - 15 september 2015 06:01

Igår var det ingen vanlig dag, för det var Jaysons födelsedag, hurra hurra hurra! Tänk att han redan är 4 år :-O Han hade en super bra födelsedag igår. På morgonen blev det väckning med sång och paket :) och när pappa och storasyster var lämnad...

Ovido - Quiz & Flashcards