Familjen Sångberg

Direktlänk till inlägg 27 september 2011

Duktiga jag!

Av Emma Sångberg - 27 september 2011 13:12

Imorse vaknade Jayson redan klockan 7 men han fick komma in till mamma och pappa i sängen för att mysa lite. En stund senare gick älsklingen upp och då kom Chelsea oxå upp. Skönt att få se mina älsklingar innan dom begav sig iväg till dagis och skola   

Sen somnade jag och plutten om.


När vi vaknade igen klädde jag på oss och allt annat som tutte osv. Sen tog vi en runda i parken här ute och sen begav vi oss till Jägersro C för att shoppa lite. Efter shoppingrundan tog vi en omväg hem för att få en xtra promenad till. Det var mycket skönt faktiskt och underbart väder idag.


När vi väl kom hem igen och jag packat upp allt som inhandlats så vaknade lilltjockisen och ville ha mat. Men som jag trodde så somnade han med tutten i munnen   Så jag la ner honom i babysitter & då vaknade han, tittade sig omkring & gungade lite och ett par minuter senare somnade han igen.


Nu passar jag på att sitta vid datorn lite och bara längtar tills jag ska gå och hämta hem vår prinsessa. Sen fattas bara älsklingen & familjen är hel och då är allt som det ska  


Här är två underbart bra låtar som jag fastnat för!



   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Sångberg - 13 oktober 2015 18:25

www.nouw.com/familjensångberg

Av Emma Sångberg - 30 september 2015 12:09

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 4703539784"

Av Emma Sångberg - 29 september 2015 11:37

Jag börjar bli jäkligt trött på att bloggen klyddar hela tiden!! Har funderat på att byta sida men det känns så tråkigt bara eftersom att jag hållt på med denna i så många år. Samtidigt är det inte kul när det inte riktigt fungerar som det gjort tidi...

Av Emma Sångberg - 17 september 2015 05:56

3 morgonen på jobb idag, en morgon kvar... Men inatt sov jag mkt bättre så det känns helt okej att sitta på bussen på väg dit nu. Igår var det en stress dag deluxe! Dom bygger om i Bunkeflo och det gör att bussen blir sen hem, sent det ombygg...

Av Emma Sångberg - 15 september 2015 06:01

Igår var det ingen vanlig dag, för det var Jaysons födelsedag, hurra hurra hurra! Tänk att han redan är 4 år :-O Han hade en super bra födelsedag igår. På morgonen blev det väckning med sång och paket :) och när pappa och storasyster var lämnad...

Ovido - Quiz & Flashcards