Familjen Sångberg

Direktlänk till inlägg 25 september 2011

Stolt!!

Av Emma Sångberg - 25 september 2011 16:13

Igår var en sjukt härlig dag! På eftermiddagen kom min mormor, morfar, moster Bitte, hennes make Bengt och Charoy (lite osäker på stavningen fortfarande, skäms po maj) på besök för att få se och gosa med vårt lilla mirakel. Jayson sov hela tiden med alla turades om att hålla honom och mysa med honom. Det var jätte kul att träffa moster & Bengt eftersom det inte är så ofta vi ses eftersom dom bor så långt här i från.


Kul att höra alla fina saker ni hade att säga om vår lilla son och ett extra stort tack till moster för dom fina orden du hade att säga om mig och hur mitt liv har blivit. Känns jätte skönt att höra hur stolta ni är över mig och det jag uppnått i mitt liv. Älskar er jätte mycket   


När släkten begett sig himmåd så började älsklingen med middagen och jag tog vovven på en promenad. Till middag idag blev det pastasås och spagetti, mumma!!

Resten av kvällen blev det massa mys framför fotbollen med mina fina killar och sen somnade denna kvinnan som en stock i min sambos famn.


Natten var bra förutom att lilltjockisen ville inte somna om när han fick mat tidigt imorse men efter många om och men så somnade han till sist. När jag vaknade upp imorse satt mina favorit killar brevid mig i sängen och hade det jätte mysigt  


Jag gick till affären och handlade frukost när Jayson fått sitt och satt i babysittern, som han älskar!! Väl hemma igen åt jag och darlingen och kollade på Transformers 3, men utan svensk text   och ni som känner mig vet juh hur mycket jag gillar det. Så jag tog mig en tupplur med lilleman och när klockan var 13.30 fick vi besök av Jaysons gammelfarmor Gunilla. En trevlig fika stund och tack för presenten till både Gunilla & Karina. Tyvärr kunde inte "gammelmoster" förlja med för att hon är sjuk, så här har du en stor "krya på dig kram" KRAAAAM!!


Om 1½ timme ska vi hämta hem fina sessan och när familjen är hel blir det mys på hög nivå i detta hemmet.

Kanske lite tjatigt med allt mysande här hemma men vi har det så himla mysigt och underbart. Älskar mig underbara familj, ni är bäst.


Min sambo och barnen är mitt allt   


           

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Sångberg - 13 oktober 2015 18:25

www.nouw.com/familjensångberg

Av Emma Sångberg - 30 september 2015 12:09

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 4703539784"

Av Emma Sångberg - 29 september 2015 11:37

Jag börjar bli jäkligt trött på att bloggen klyddar hela tiden!! Har funderat på att byta sida men det känns så tråkigt bara eftersom att jag hållt på med denna i så många år. Samtidigt är det inte kul när det inte riktigt fungerar som det gjort tidi...

Av Emma Sångberg - 17 september 2015 05:56

3 morgonen på jobb idag, en morgon kvar... Men inatt sov jag mkt bättre så det känns helt okej att sitta på bussen på väg dit nu. Igår var det en stress dag deluxe! Dom bygger om i Bunkeflo och det gör att bussen blir sen hem, sent det ombygg...

Av Emma Sångberg - 15 september 2015 06:01

Igår var det ingen vanlig dag, för det var Jaysons födelsedag, hurra hurra hurra! Tänk att han redan är 4 år :-O Han hade en super bra födelsedag igår. På morgonen blev det väckning med sång och paket :) och när pappa och storasyster var lämnad...

Ovido - Quiz & Flashcards