Familjen Sångberg

Direktlänk till inlägg 24 september 2011

Såååå dajligt

Av Emma Sångberg - 24 september 2011 14:25

Igår kväll när älsklingen begett sig till jobb så hälde jag upp ett stort glas coca och ställde fram lite gottit. Sen bäddade jag ner mig i soffan med världens mysigaste Jayson och mös framför en film, Water for Elephants. Den var faktiskt bra, om man nu gillar drama vill säga. Efter filmen blev det Old dogs och den somnade jag till. Lilleman fick självklart ligga kvar och mysa extra länge med mammsen igår när pappa inte var hemma  


Imorse väckte Jayson mig vid 8.30 så då var det bara till att stiga upp och ge honom ny blöja, kläder och tutte. Sen gick vi in och mös med pappa i sängen. Vid 10.30 tiden körde älsklingen iväg och handlade frukost åt oss. Medans han var iväg passade jag på att bädda undan och städade prinsessans rum. När jag bara hade renbäddningen kvar på hennes rum kom darlingen hem så vi käkade och sen storstädade vi hemmet. Så nu skiner toaletter, kök och alla andra rum.


Lilleman vaknade precis när vi var klara med städning. Det är sjukt skönt att han kan sova även om vi dammsög i hans rum när han sov. Bättre att han vänjer sig vid väsen än att han ska vakna av minsta lilla knyst. Medans jag gav honom mat och allt det där vanliga var älsklingen så duktig och duschade Disel. Så nu har vi en inte så jätte glad vovve här hemma men han luktar gott iaf och lär förlåta oss om nån timme  


Lilltjockisen somnade igen efter ännu en måltid och då hoppade jag & darlingen in i en dusch tillsammans, väldigt mysigt    


En riktigt dajlig dag har det varit änså länge, sen vad dagen mer har att erbjuda vet i katten än    Men denna familjen ska ha en toppen dag med massa myspys och kaaarlek  


Have a nice day!! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Sångberg - 13 oktober 2015 18:25

www.nouw.com/familjensångberg

Av Emma Sångberg - 30 september 2015 12:09

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 4703539784"

Av Emma Sångberg - 29 september 2015 11:37

Jag börjar bli jäkligt trött på att bloggen klyddar hela tiden!! Har funderat på att byta sida men det känns så tråkigt bara eftersom att jag hållt på med denna i så många år. Samtidigt är det inte kul när det inte riktigt fungerar som det gjort tidi...

Av Emma Sångberg - 17 september 2015 05:56

3 morgonen på jobb idag, en morgon kvar... Men inatt sov jag mkt bättre så det känns helt okej att sitta på bussen på väg dit nu. Igår var det en stress dag deluxe! Dom bygger om i Bunkeflo och det gör att bussen blir sen hem, sent det ombygg...

Av Emma Sångberg - 15 september 2015 06:01

Igår var det ingen vanlig dag, för det var Jaysons födelsedag, hurra hurra hurra! Tänk att han redan är 4 år :-O Han hade en super bra födelsedag igår. På morgonen blev det väckning med sång och paket :) och när pappa och storasyster var lämnad...

Ovido - Quiz & Flashcards