Familjen Sångberg

Direktlänk till inlägg 8 september 2011

Nails

Av Emma Sångberg - 8 september 2011 19:23

"Ett leende betyder inte alltid att du är glad, det kan också betyda att du är stark nog att le även när det gör ont...."


Igår blev det en mycket trevlig fika stund hos Jasmina med kaffe, coca och massa bebis-snack!! Vid 13.30 tiden fick jag ett mess om att älsklingen redan slutat skolan så han kom oxå på en kopp  

Efter några timmars pratande och fikande var det dags att köra hemåt.


När vi kom hem fixade jag middag, jag var sjukt sugen på Nudlar så det blev det och jag gjorde en stark köttfärs till min fina darling. Under tiden vi åt kollade vi på film, Get him to the Greek. Inte direkt nått jag rek... Men i förrigår såg vi en sjukt bra film, The Lincoln Lawyer. Den måste ses!! 

Efter filmen tog vi oss ett varmt skönt bad, super mysigt var det. Resten av kvällen spederades med mysande till 1000 och en max dos av kaarlek  


Imorse ringde klockan 7.15 och det var bara att stiga upp klä sig och lita sånt innan vi begav oss iväg till BM. Allt är bra med mig och lille plutten. När vi kom hem högg jag tag i dammsugaren och medans jag fixade det tog darlingen disken som där var. Vid 10 tiden dök Madde & Mirre upp med bullar så vi satte oss och åt och sen har vi haft en mysig dag tillsammans med dom. Madde & jag fixade lite med våra naglar och har bestämt att vi ska göra detta en gång i veckan... Ser fram emot detta som sören. Känner att jag behöver nått sånt...


Nu kollar älsklingen på MFF matchen och det är juh inget som intresserar mig för 5-öre... så jag fördriver lite tid här vid datorn tills matchen är över sen blir det mys som vanligt!!


Ha en fin kväll mina kära läsare...

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Sångberg - 13 oktober 2015 18:25

www.nouw.com/familjensångberg

Av Emma Sångberg - 30 september 2015 12:09

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 4703539784"

Av Emma Sångberg - 29 september 2015 11:37

Jag börjar bli jäkligt trött på att bloggen klyddar hela tiden!! Har funderat på att byta sida men det känns så tråkigt bara eftersom att jag hållt på med denna i så många år. Samtidigt är det inte kul när det inte riktigt fungerar som det gjort tidi...

Av Emma Sångberg - 17 september 2015 05:56

3 morgonen på jobb idag, en morgon kvar... Men inatt sov jag mkt bättre så det känns helt okej att sitta på bussen på väg dit nu. Igår var det en stress dag deluxe! Dom bygger om i Bunkeflo och det gör att bussen blir sen hem, sent det ombygg...

Av Emma Sångberg - 15 september 2015 06:01

Igår var det ingen vanlig dag, för det var Jaysons födelsedag, hurra hurra hurra! Tänk att han redan är 4 år :-O Han hade en super bra födelsedag igår. På morgonen blev det väckning med sång och paket :) och när pappa och storasyster var lämnad...

Ovido - Quiz & Flashcards