Familjen Sångberg

Direktlänk till inlägg 6 september 2011

Not funny

Av Emma Sångberg - 6 september 2011 13:46

  I feel blue  


Natten har varit fruktansvärt jobbig, dock inte pga graviditeten! Bara att somna igår var ett projekt som verkade vara i evigheter... Vaknat så där 1000 gånger känns det som och sen haft svårt att somna om. Inte alls kul...


Idag steg jag inte upp förän vid halv 12-12 tiden. Hade verkligen ingen lust att stiga upp då heller men magen kurrade så var tvungen att äta nått. Eftersom klockan ändå var så mycket så blev det "frukost-lunch" Makaroner. När jag ätit klart la jag mig till rätta under täcket igen och låg bara där med en massa tankar surrande i huvudet.


Usch ja ibland blir saker och ting inte alls så bra som de ser ut i huvudet när det väl kommer ut. Men ja, man kan inte snurra tillbaka klockan bara lära sig av sina misstag och hoppas på att inte göra om det igen... Fast ja jag känner juh att man kanske gått på denna niten ett flertal tillfällen i livet!


Men vid 13-tiden hoppade jag i ett bad och satt där i det varma vattnet och bara njöt. Tog hand om mina ömma, svullna fossingar litegranna och lite annat smått & gott. Nu passar jag på att blogga lite innan älsklingen kommer hem från skolan. Fick mess precis om att han är på väg hemåt. Halv 4 idag ska vi infinna oss i Limhamn så att han kan få klippt ner håret lite, är juh ganska så lågt nu  


Sen får vi se vad mer dagen har att erbjuda... hoppas iaf att mitt bottenhumör försvinner snart...


Tjingeling! 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Sångberg - 13 oktober 2015 18:25

www.nouw.com/familjensångberg

Av Emma Sångberg - 30 september 2015 12:09

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 4703539784"

Av Emma Sångberg - 29 september 2015 11:37

Jag börjar bli jäkligt trött på att bloggen klyddar hela tiden!! Har funderat på att byta sida men det känns så tråkigt bara eftersom att jag hållt på med denna i så många år. Samtidigt är det inte kul när det inte riktigt fungerar som det gjort tidi...

Av Emma Sångberg - 17 september 2015 05:56

3 morgonen på jobb idag, en morgon kvar... Men inatt sov jag mkt bättre så det känns helt okej att sitta på bussen på väg dit nu. Igår var det en stress dag deluxe! Dom bygger om i Bunkeflo och det gör att bussen blir sen hem, sent det ombygg...

Av Emma Sångberg - 15 september 2015 06:01

Igår var det ingen vanlig dag, för det var Jaysons födelsedag, hurra hurra hurra! Tänk att han redan är 4 år :-O Han hade en super bra födelsedag igår. På morgonen blev det väckning med sång och paket :) och när pappa och storasyster var lämnad...

Ovido - Quiz & Flashcards