Familjen Sångberg

Direktlänk till inlägg 31 augusti 2011

Mys med svägerskan

Av Emma Sångberg - 31 augusti 2011 18:16

Blod är inte alltid tjockare än vatten, sorgligt nog!


Denna morgonen började med att jag hade en tvättdejt kl 7. Vid 8 tiden gick jag ner i tvätten igen och mötte upp min fina svägeska som oxå hade tvättid 7-11 idag. Hon följde med hem och vi lämnade snäckan på dagis tillsammans. Där efter gjorde Sarah lite ärenden hon hade och jag passade på att gå hem och städa. Det blev en rejäl storstädning och här blev sååå fint.


Vid 11 tiden kom svägerskan hit igen och vi satt i köket med en flaska Coca cola och bara snackade massor! Skönt att kunna snacka om allt. Tack snäckan för en jätte mysig dag   

Vid 15 tiden hämtade vi sessan på dagis och sen gick faster/svägerskan hemåt och vi med. jag började med middagen, spagetti & köttfärssås... Mitt i matlagningen kom älsklingen hem så då blev det massa pussande och sen åt vi midda.


Nu kollar mina fina älsklingar på Narnia 3 och jag sitter här och bloggar.


Fick färdigtvättat lillemans kläder idag med... Så nu ska rummet bara upp och allt på sin plats. Nu är vi helt redo på att du ska komma fina lilla Jayson  


 Peace & love



 
 
Ingen bild

Havanna Sthlm

1 september 2011 17:50

Hej! Är en trogen läsare till din blogg, och vill säga grattis till kommande barnet, har lite frågor är det din första eller är flickan också din? hehe ni verkar älskar spagetti och kättfärssås läser ofta att du lagar det.. Hälsningar Havanna i Stockholm

Emma Sångberg

1 september 2011 17:59

Hej! Vad kul att du är en trogen läsare, det glädjer mig :-D Tack för gratulationen och nej tösen är min bonusdotter. Ja det är oftast det som snäckan vill äta eller korv och makaroner. Snabblagat och gott med spagetti & köttfärsås... Sen älskar karlen pasta ;-)

Hoppas du kommer fortsätta läsa och tycker om det jag skriver om.

Hälsningar Emma

 
Ingen bild

Havanna Sthlm

1 september 2011 19:47

Hej tack för ditt svar.. ja tycker det är spännande att läsa det du skriver och hoppas du fortsätter ett bra tag med det. Hur känns det nu att bli mamma.? hehe ursäkta mina frågor. Hälsningar Havi

Emma Sångberg

2 september 2011 21:43

Ja, jag har inga planer på att sluta blogga. Kan juh dock kanske bli lite mindre när lilleman kommer ut och allt är så nytt men ska göra mitt bästa för att hålla er alla läsare uppdaterade :-)
Jo det känns underbart att få bli mamma. Har inte riktigt fattat det än men så fort han kommer ut så är det nog lättare :-D Men jag längtar efter det så in i norden!

Ha det bra, Emma!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Sångberg - 13 oktober 2015 18:25

www.nouw.com/familjensångberg

Av Emma Sångberg - 30 september 2015 12:09

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 4703539784"

Av Emma Sångberg - 29 september 2015 11:37

Jag börjar bli jäkligt trött på att bloggen klyddar hela tiden!! Har funderat på att byta sida men det känns så tråkigt bara eftersom att jag hållt på med denna i så många år. Samtidigt är det inte kul när det inte riktigt fungerar som det gjort tidi...

Av Emma Sångberg - 17 september 2015 05:56

3 morgonen på jobb idag, en morgon kvar... Men inatt sov jag mkt bättre så det känns helt okej att sitta på bussen på väg dit nu. Igår var det en stress dag deluxe! Dom bygger om i Bunkeflo och det gör att bussen blir sen hem, sent det ombygg...

Av Emma Sångberg - 15 september 2015 06:01

Igår var det ingen vanlig dag, för det var Jaysons födelsedag, hurra hurra hurra! Tänk att han redan är 4 år :-O Han hade en super bra födelsedag igår. På morgonen blev det väckning med sång och paket :) och när pappa och storasyster var lämnad...

Ovido - Quiz & Flashcards