Familjen Sångberg

Direktlänk till inlägg 28 juli 2011

Babysitter :-)

Av Emma Sångberg - 28 juli 2011 18:16

Kvällen igår blev väldigt mysig, tack älsklingen för att du är så himla underbar som du är  

Natten var däremot inte den bästa... men man börjar vänja sig    


Denna dagen började kl 9 för mig och darlingen. Vi gick upp och jag satte mig och spelade Wii medans han satt vid datorn. Sen ringde syrran och vi bestämde att vi skulle hämta upp henne & Leo vid 11.15 hos henne och sen lämna henne på jobb. Så vi gjorde oss iordning och sen begav vi oss iväg.


På hemvägen körde vi inom konsum för att handla hem korv som Leo önskade till middag idag. Sen gick vi hem och lämnade maten och därefter gick vi hem till Petra så Leo fick leka med barnen där hemma. Chelsea skulle på 5-års kontroll kl 15 så vi tänkte att det var nog roligast för Lasse liten att ha någon att leka med. Så det blev kaffe och snack om lite blandade saker...


Vid 15 tiden gick vi hem och älsklingen gick med Chelsea & Petra till BVC. Det hade tydligen gått super bra men det förväntade jag mig nästan. Sessan är inte speciellt svår när det kommer till sådana saker som läkarbesök, tandisen osv...


När vi kom upp så slängde Leo av sig alla kläder och sen gick han in och började leka på Chelseas rum. Jag spelade lite medans vi väntade in darlingen. Sen fixade jag middagen och när vi hade ätit sattes Lasse i ett bad. Efter badet busade han och Mattias och sen fick han glass. Nu springer han rundor här och tänkte lägga honom om 1½ timme nått.


Då ska jag och darlingen inta soffläget och bara mysa framför tvn


   


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Sångberg - 13 oktober 2015 18:25

www.nouw.com/familjensångberg

Av Emma Sångberg - 30 september 2015 12:09

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 4703539784"

Av Emma Sångberg - 29 september 2015 11:37

Jag börjar bli jäkligt trött på att bloggen klyddar hela tiden!! Har funderat på att byta sida men det känns så tråkigt bara eftersom att jag hållt på med denna i så många år. Samtidigt är det inte kul när det inte riktigt fungerar som det gjort tidi...

Av Emma Sångberg - 17 september 2015 05:56

3 morgonen på jobb idag, en morgon kvar... Men inatt sov jag mkt bättre så det känns helt okej att sitta på bussen på väg dit nu. Igår var det en stress dag deluxe! Dom bygger om i Bunkeflo och det gör att bussen blir sen hem, sent det ombygg...

Av Emma Sångberg - 15 september 2015 06:01

Igår var det ingen vanlig dag, för det var Jaysons födelsedag, hurra hurra hurra! Tänk att han redan är 4 år :-O Han hade en super bra födelsedag igår. På morgonen blev det väckning med sång och paket :) och när pappa och storasyster var lämnad...

Ovido - Quiz & Flashcards