Familjen Sångberg

Direktlänk till inlägg 30 juni 2011

Migrän...

Av Emma Sångberg - 30 juni 2011 12:11

Ja det vaknade jag med imorse och för er som har haft det nån gång vet att det inte är nått att leka med. Jag hade så ont imorse att jag till och med kräktes när jag stigit upp ut sängen  Men jag gick in och la mig på soffan en stund och mår lite bättre nu.


Jag kom hem för en liten stund sen efter att ha varit och handlat till middagen på det nya Netto som öppnat på Videdal. Super service fick man. Dom packade upp kundvagna/korg och packade ner det i gratis papperskassar åt en. Så på 30 min fick jag handlat och kommit hem. Nu sitter jag och försöker få i mig lite frulle och en burk coca cola för att höja sockert. Det brukar hjälpa mot denna skallebanken, för min del iaf. Så jag passar på att blogga medans jag äter.


Igår var jag och Jasmina på Lindängsbadet, det var riktigt skönt med sol & bad. Jag smörjde mig med lillan solkräm flera gånger, men ändå blev jag jätte bränd. Solen tar otroligt mycket mer än jag trodde. Älsklingen hämtade oss och sen körde vi Jasmina hem och sen åkte vi hem. Väl hemma duschade vi och älsklingen bestämde sig för att bli hemma från grillningen. Han mådde inte så bra, skallebank, trött, solbränd och fortfarande förkyld. Så jag gick själv till grillningen och det var super trevligt. God mat och gott sällskap.


Tack Jan & Annelie för en toppen kväll!!


Älsklingen hämtade mig på kvällen och väl hemma blev det soffmysdelux för oss och till sist sängen för natten.


Här är lite bilder från gårdagen...


På badet!

 

Grillningen!!

 

Magen V.28+5 Och JAAAAAA, jag vet att den är bränd men som sagt jag smörjde mig så mycket jag kunde... Skäll inte på mig!

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Sångberg - 13 oktober 2015 18:25

www.nouw.com/familjensångberg

Av Emma Sångberg - 30 september 2015 12:09

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 4703539784"

Av Emma Sångberg - 29 september 2015 11:37

Jag börjar bli jäkligt trött på att bloggen klyddar hela tiden!! Har funderat på att byta sida men det känns så tråkigt bara eftersom att jag hållt på med denna i så många år. Samtidigt är det inte kul när det inte riktigt fungerar som det gjort tidi...

Av Emma Sångberg - 17 september 2015 05:56

3 morgonen på jobb idag, en morgon kvar... Men inatt sov jag mkt bättre så det känns helt okej att sitta på bussen på väg dit nu. Igår var det en stress dag deluxe! Dom bygger om i Bunkeflo och det gör att bussen blir sen hem, sent det ombygg...

Av Emma Sångberg - 15 september 2015 06:01

Igår var det ingen vanlig dag, för det var Jaysons födelsedag, hurra hurra hurra! Tänk att han redan är 4 år :-O Han hade en super bra födelsedag igår. På morgonen blev det väckning med sång och paket :) och när pappa och storasyster var lämnad...

Ovido - Quiz & Flashcards