Familjen Sångberg

Direktlänk till inlägg 29 juni 2011

Äntligen!!

Av Emma Sångberg - 29 juni 2011 09:42

Jahapp i förrigår när jag skulle blogga så kunde jag inte logga in, kom bara upp sidan kan inte visas  

Igår var jag hemma så sent så jag pallade inte ens sitta vid datorn. Jag ägnade tiden åt min älskade sambo istället. Vi låg och snackade en massa i soffan och hade det väldigt mysigt   

För övrigt var vi iväg på Lutz en snabbis igår och kollade på lite saker och sen åkte vi hem och fixade middag, det blev en lätt middag, pölsa med bröd. Älsklingen var helnöjd...


Vid 18 tiden åkte vi till Holma för att träffa Kiki, Mange och alla barnen. Vi skulle kolla på lite baby kläder och annat. Det var jätte trevligt att träffa allihopa.


I måndags var älsklingen sjuk och jag hade det lite lättare med svanken men däremot började hade jag ont i halsen... Hela måndagen spenderade vi hemma och hade det mysigt. Eller ja på eftermiddagen åkte vi och köpte en ny tv till lillan. Hittade en billig som verkade vara perfekt. Tyvärr blev den lite stor i hennes rum, men ja nu har vi ju köpt den så hon får ha den  


I söndags låg vi HELA dagen i soffan. Älsklingen hade hög feber och mådde verkligen inte bra, medans jag hoppade/haltade runt här hemma och såg ut som en idiot. Men det blev en mysig dag med mycket närkontakt och massa film  


Igår hade jag inte ont i halsen under hela dagen men däremot kom det tillbax på kvällen... Och inatt ska vi inte snacka om bara... För en gång skull hade jag inga problem att sova för ryggen & svanken men då var det halsen som klödda istället. Det ska bannemej alltid vara nått...


Idag är det tänkt att jag ska sticka med Jasmina till Lindängsbadet för att sola & bada. Sen ikväll ska jag och älsklingen på grillfest hos min gamla kollega Jan. Jag ser verkligen fram emot det   


Nej nu ska jag dricka upp mitt te och sen fixa till mig lite...


Tjingeling...    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Sångberg - 13 oktober 2015 18:25

www.nouw.com/familjensångberg

Av Emma Sångberg - 30 september 2015 12:09

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 4703539784"

Av Emma Sångberg - 29 september 2015 11:37

Jag börjar bli jäkligt trött på att bloggen klyddar hela tiden!! Har funderat på att byta sida men det känns så tråkigt bara eftersom att jag hållt på med denna i så många år. Samtidigt är det inte kul när det inte riktigt fungerar som det gjort tidi...

Av Emma Sångberg - 17 september 2015 05:56

3 morgonen på jobb idag, en morgon kvar... Men inatt sov jag mkt bättre så det känns helt okej att sitta på bussen på väg dit nu. Igår var det en stress dag deluxe! Dom bygger om i Bunkeflo och det gör att bussen blir sen hem, sent det ombygg...

Av Emma Sångberg - 15 september 2015 06:01

Igår var det ingen vanlig dag, för det var Jaysons födelsedag, hurra hurra hurra! Tänk att han redan är 4 år :-O Han hade en super bra födelsedag igår. På morgonen blev det väckning med sång och paket :) och när pappa och storasyster var lämnad...

Ovido - Quiz & Flashcards