Familjen Sångberg

Direktlänk till inlägg 19 juni 2011

Ge mig ett S...

Av Emma Sångberg - 19 juni 2011 18:09

Ge mig ett S - S, Ge mig ett E - E, Ge mig ett M - M, Ge mig ett E - E, Ge mig ett S -S, Ge mig ett T - T, Ge mig ett E -E, Ge mig ett R - R... Vad blir det? - SEMESTER!!!


Jippi kay yey, äntligen har man semester i 4 veckor. Imorgon ska jag och min sessa börja semestern med en tur till aq-va-kul med syrran & hennes barn. Var tänkt att vi skulle till Lindängsbadet men det vankas oväder så det fick bli innomhusbad istället men skit samma ungarna älskar att bada var som helst.


Älsklingen var och hämtade hem sessan idag, sen var dom på Andy's för Mirre hade sitt kalas där idag. Strax innan 16 kom mina älsklingar hem och sessan fick se sitt nya rum. O'boy, ni kan tro att hon blev super glad. Hon började leka direkt och snackade om att hon fått det stora rummet för att hon är en stor tjej nu. Hon är jätte glad att hon får ha det stora rummet för sig själv oxå.


Till middag idag blev det kycklingfilé i en sås gjord på creme fraish & riven ost och ris till detta. Det blev super gott! Patrik var här och åt middag med oss oxå idag.

Nu tittar sessan på filmen Rio, älsklingen letar inredning och jag ska ta mig ett varmt, nice bad om en stund.


Efter lillans film ska vi packa badväskan inför morgon dagen. Det blir sängen tidigt idag för sessan iom att vi ska upp och iväg till badet imorgonbitti. När hon ligger tänkte jag och älsklingen ha det super mys i soffan med film!


Här är lite foton på nyheterna här himma...

Detta är för tillfället vårt sovrum innan vi ska inreda lillemans rum.

     


Här är vår sessas nya rum...

         


Ny micro har vi oxå...

  

 
 
Sarah

Sarah

19 juni 2011 19:13

Vad fint det blev :}

http://revemaark.blogg.se

 
Ingen bild

kiki

19 juni 2011 22:59

Det blev jätte fint gumman.. Kram

 
Ingen bild

mamma/svärmor/mormor/KIKI

20 juni 2011 17:51

Så fint det har blivit!!
Kan förstå att Chelsea blev glad!
KRAMAR =) <3 <3 <3 <3 <3

 
Ingen bild

Jag själv

21 juni 2011 09:45

Tack så mycket tjejer! Ja, vi är själv jätte nöjda :-) Nu fattas bara tv, stereo och lite annat smått och gott sen är det helt klart. Sen är det bara lillemans rum som ska inredas och möbleras. Får se hur snabbt älsklingen går med på det ;-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Sångberg - 13 oktober 2015 18:25

www.nouw.com/familjensångberg

Av Emma Sångberg - 30 september 2015 12:09

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 4703539784"

Av Emma Sångberg - 29 september 2015 11:37

Jag börjar bli jäkligt trött på att bloggen klyddar hela tiden!! Har funderat på att byta sida men det känns så tråkigt bara eftersom att jag hållt på med denna i så många år. Samtidigt är det inte kul när det inte riktigt fungerar som det gjort tidi...

Av Emma Sångberg - 17 september 2015 05:56

3 morgonen på jobb idag, en morgon kvar... Men inatt sov jag mkt bättre så det känns helt okej att sitta på bussen på väg dit nu. Igår var det en stress dag deluxe! Dom bygger om i Bunkeflo och det gör att bussen blir sen hem, sent det ombygg...

Av Emma Sångberg - 15 september 2015 06:01

Igår var det ingen vanlig dag, för det var Jaysons födelsedag, hurra hurra hurra! Tänk att han redan är 4 år :-O Han hade en super bra födelsedag igår. På morgonen blev det väckning med sång och paket :) och när pappa och storasyster var lämnad...

Ovido - Quiz & Flashcards