Familjen Sångberg

Direktlänk till inlägg 18 juni 2011

Slarva...

Av Emma Sångberg - 18 juni 2011 20:08

Ja nu har jag slarvat med bloggandet sista dagarna men jag har faktiskt hellre valt att lägga tiden efter jobb på att umgås med min finaste älskling.


I torsdags genom gick bilen en besiktning men vi fick givit vis 2 st 2:or, men men inte mkt att göra åt. Åkte till bilverkstaden vi brukar gå till direkt efter och fick ett bra pris och tid morgonen där på. Väl himma igen började vi rensa i resterande skåp i lägenheten och fick fram ännu mer skit att slänga. vid 17.30 tiden åkte vi och hämtade älsklingens mormor och sen hem till Janicke & Jörgen för att fira Emmas födelsedag. Efter kalasandet där som var väldigt trevligt blev det ett kaffe hemma hos hjärtat & Aco. Alltid lika kul att träffa dom.


I fredags morse åkte vi till mekanikern med bilen och fixade våra 2:or sen blev det en ombesiktning och vi blev godkända, eller ja bilen. Sen körde vi och hjälpte Patrik att flytta saker innan älsklingen släppte mig på jobb. Jobbade 12-21 och älsklningen hämtade mig efter jobb sen blev det en mysig dusch ihop och soffan med film och massa myspys. Sen fick vi en natt gäst, Patrik.


Imorse gick vi upp vid 10 tiden och då körde jag & älsklingen och handlade frukost och lite annat på Abdos. Väl himma blev det frulle & sen maskerade darlingen & Patrik i lilla sovrummet eftersom Aco skulle måla i eftermiddags. Sen körde min underbaring mig till jobb. Nu har man snart gjort sitt pass 12-21 och ska snart hem... SKÖNT!! Sen är det bara ett pass till imorgon 7-16 sen håller denna kvinna SEMESTER!!


Jag är sjukt nyfiken på hur rummet ser ut där hemma. Aco har målat och älsklingen har väl "hjälpt till" haha kanske mer hållt sällskap   


Nej nu har jag inte mer att skriva om denna dagen, men imorgon kommer ÄNTLIGEN prinsessan hem. Hoppas hon kommer bli glad för sitt nya rum. Kommer foton imorgon på hennes rum.


Tjingeling...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Sångberg - 13 oktober 2015 18:25

www.nouw.com/familjensångberg

Av Emma Sångberg - 30 september 2015 12:09

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 4703539784"

Av Emma Sångberg - 29 september 2015 11:37

Jag börjar bli jäkligt trött på att bloggen klyddar hela tiden!! Har funderat på att byta sida men det känns så tråkigt bara eftersom att jag hållt på med denna i så många år. Samtidigt är det inte kul när det inte riktigt fungerar som det gjort tidi...

Av Emma Sångberg - 17 september 2015 05:56

3 morgonen på jobb idag, en morgon kvar... Men inatt sov jag mkt bättre så det känns helt okej att sitta på bussen på väg dit nu. Igår var det en stress dag deluxe! Dom bygger om i Bunkeflo och det gör att bussen blir sen hem, sent det ombygg...

Av Emma Sångberg - 15 september 2015 06:01

Igår var det ingen vanlig dag, för det var Jaysons födelsedag, hurra hurra hurra! Tänk att han redan är 4 år :-O Han hade en super bra födelsedag igår. På morgonen blev det väckning med sång och paket :) och när pappa och storasyster var lämnad...

Ovido - Quiz & Flashcards