Familjen Sångberg

Direktlänk till inlägg 14 juni 2011

Blodsockert...

Av Emma Sångberg - 14 juni 2011 21:57

Hej hej alla läsare!


Nu har jag tyvärr inte bloggat sen i söndags men jag orkade verkligen inte igår och idag har jag haft fullt upp hela dagen.


Nå en sammanfattning av gårdagen & dagen...

Igår ringde jag och fixade så jag fick akut semester, anledningen vill jag inte gå in på. Sen var jag och älsklingen, som tyvärr inte mådde bra, hos BM för att jag skulle göra blodsocker testet och en gravidetskontroll. Jag tyckte faktiskt inte att sockerlösningen var så hemsk som många sagt till mig, grav. kontrolle gick jätte bra, lillemans hjärta slår så fint som det ska och alla mina mått och värden är jätte bra. Till och med mitt blodvärde hade stigit fastän att jag inte gjort något år det, fattar ingeting haha   

Jag har inte heller någon diabetes, men det trodde jag inte heller att jag skulle ha.


Sen åkte vi hem och bäddade ner oss i soffan och kollade på film efter film och bara låg och njöt av varandra HELA dagen. Det var välbehövligt att ligga ner en hel dag. Tack älsklingen för en underbar dag, kväll & natt! Jag älskar dig!


Idag har jag jobbat 7-12, väl hemma hade älsklingen börjat röja i klädkammaren och innan vi viste ordet av det så hade vi nästan gjort iordning hela hemmet som vi planerat. Det som behövs göras nu är målning och inköp av lite möblemang annars ser allt tipp topp. Vid 19.30 pausade vi lite och käkade pizza och sen tog vi ett sista ryck. När vi var klara med det sista hoppade vi ner i ett varmt skönt bad. Älsklingen gav mig lite massage innan jag satte mig vid datorn för att framkalla lite foton och nu ska jag massera honom innan vi ska mysa ihop oss i soffan!


Saknar prinsessan som faaaaan  


Tjingeling... 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Sångberg - 13 oktober 2015 18:25

www.nouw.com/familjensångberg

Av Emma Sångberg - 30 september 2015 12:09

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 4703539784"

Av Emma Sångberg - 29 september 2015 11:37

Jag börjar bli jäkligt trött på att bloggen klyddar hela tiden!! Har funderat på att byta sida men det känns så tråkigt bara eftersom att jag hållt på med denna i så många år. Samtidigt är det inte kul när det inte riktigt fungerar som det gjort tidi...

Av Emma Sångberg - 17 september 2015 05:56

3 morgonen på jobb idag, en morgon kvar... Men inatt sov jag mkt bättre så det känns helt okej att sitta på bussen på väg dit nu. Igår var det en stress dag deluxe! Dom bygger om i Bunkeflo och det gör att bussen blir sen hem, sent det ombygg...

Av Emma Sångberg - 15 september 2015 06:01

Igår var det ingen vanlig dag, för det var Jaysons födelsedag, hurra hurra hurra! Tänk att han redan är 4 år :-O Han hade en super bra födelsedag igår. På morgonen blev det väckning med sång och paket :) och när pappa och storasyster var lämnad...

Ovido - Quiz & Flashcards