Familjen Sångberg

Direktlänk till inlägg 11 juni 2011

Studentskiva, kalas & grillning...

Av Emma Sångberg - 11 juni 2011 13:26

Gud vilken rolig kväll det var igår, ett stort tack till Sibbe för en jätte trevlig studentskiva. Det blev dock en sen kväll, men med mycket skratt och glädje. Jag fick till och med lyxen att få med mig en väldigt berusad sambo  När vi väl kom hem så snackades det en del om hur kvällen varit och om folker som varit där. Men så småningom så somnade vi, eller ja älsklingen snarare däckade och jag låg och höll om honom 


Vi vaknade först vid 8 tiden imorse, jag gick på toa och sen gick jag in i sängen igen. Jag och älsklingen låg och pratade en bra stund om allt möjligt och jag måste säga att det känns så himla underbart att veta att man har en sambo som är helt 100% ärlig mot mig om allt! Jag älskar dig över allt annat Mattias  Efter en lång snacke stund låg vi och mös och hade det riktigt skönt & mysigt, detta är för min älskades skull som älskar denna smilyn   Sen somnade vi om igen...


Vid 11.30 gick vi upp igen, Chelsea sprang runt här hemma med sin törnrosaklänning och Malin kollade på tv. Vi åt frukost och lillan fick lite fläsksvål, hon älskar dom. Nu sitter sessan i ett bad och jag har packat lite saker vi ska ha med oss i eftermiddag när vi ska till underbara Madde, Slim & Mirre po lannet. Det blir en mysig kväll med grillning & övernattning.


Men innan dess ska lillan på kalas på Fun House och fira Danni igen.


Här är lite foto från igår...

Tjingelin...


 


 
 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Sångberg - 13 oktober 2015 18:25

www.nouw.com/familjensångberg

Av Emma Sångberg - 30 september 2015 12:09

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 4703539784"

Av Emma Sångberg - 29 september 2015 11:37

Jag börjar bli jäkligt trött på att bloggen klyddar hela tiden!! Har funderat på att byta sida men det känns så tråkigt bara eftersom att jag hållt på med denna i så många år. Samtidigt är det inte kul när det inte riktigt fungerar som det gjort tidi...

Av Emma Sångberg - 17 september 2015 05:56

3 morgonen på jobb idag, en morgon kvar... Men inatt sov jag mkt bättre så det känns helt okej att sitta på bussen på väg dit nu. Igår var det en stress dag deluxe! Dom bygger om i Bunkeflo och det gör att bussen blir sen hem, sent det ombygg...

Av Emma Sångberg - 15 september 2015 06:01

Igår var det ingen vanlig dag, för det var Jaysons födelsedag, hurra hurra hurra! Tänk att han redan är 4 år :-O Han hade en super bra födelsedag igår. På morgonen blev det väckning med sång och paket :) och när pappa och storasyster var lämnad...

Ovido - Quiz & Flashcards