Familjen Sångberg

Direktlänk till inlägg 7 juni 2011

I don't need you!!

Av Emma Sångberg - 7 juni 2011 17:43

"Man ska inte ge sig in i krig som man inte har en chans att vinna"


Idag har jag inte haft den bästa dagen. Känns som att en  Det har helt enkelt blivit för mycket för mig att hantera den sista veckan. Orkar inte med mer motgångar och negativa personer i mitt liv. Jag har den bästa sambon i världen, vår fina underbara sessa och mina underbara vänner, dock få men hellre få nära än många ytliga. Nu är det verkligen dags för förändring...


  Älskar min familj över allt annat  


       


  Jag har fått min löneökning idag, så nu blir där   

mer pengar att handla till våra barn för   


När jag kom hem från jobb stod älsklingen och förberedde middagen, korvstroganoff & ris. Vi pratade en massa om allt möjligt, samtidigt som tösen sprang ut till oss i köket och jag tror att på 10 min så pussade & klappade hon nog magen på mig och sa hur kul det är att jag har en bebis i magen och att hon längtar efter sin lillebror   Hon vill hela tiden känna om han är vaken och pussas. Underbart mysig är hon...


Efter middagen städade sessan sitt rum och sen blev det ett bad för hennes del. Undertiden hon badat så spelade jag & darlingen wii, vilket vi fortfarande gör   Resten av kvällen blir det familje mys i soffan.


Tjingeling...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Sångberg - 13 oktober 2015 18:25

www.nouw.com/familjensångberg

Av Emma Sångberg - 30 september 2015 12:09

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 4703539784"

Av Emma Sångberg - 29 september 2015 11:37

Jag börjar bli jäkligt trött på att bloggen klyddar hela tiden!! Har funderat på att byta sida men det känns så tråkigt bara eftersom att jag hållt på med denna i så många år. Samtidigt är det inte kul när det inte riktigt fungerar som det gjort tidi...

Av Emma Sångberg - 17 september 2015 05:56

3 morgonen på jobb idag, en morgon kvar... Men inatt sov jag mkt bättre så det känns helt okej att sitta på bussen på väg dit nu. Igår var det en stress dag deluxe! Dom bygger om i Bunkeflo och det gör att bussen blir sen hem, sent det ombygg...

Av Emma Sångberg - 15 september 2015 06:01

Igår var det ingen vanlig dag, för det var Jaysons födelsedag, hurra hurra hurra! Tänk att han redan är 4 år :-O Han hade en super bra födelsedag igår. På morgonen blev det väckning med sång och paket :) och när pappa och storasyster var lämnad...

Ovido - Quiz & Flashcards