Familjen Sångberg

Direktlänk till inlägg 5 juni 2011

Ullared!!

Av Emma Sångberg - 5 juni 2011 09:22

Igår var vi i Ullared och shoppade HELA dagen   

Kvällen innan kom Madde & Slim hit och vi töser körde iväg och fixade middag åt oss, go go green sallad för oss tjajer & kebabtalltik från Svalan till pågarna. Det var en mycket god middag. Sen blev det en till shoppingtur till Coop och handla till frukosten på natten/morgonen och sen fick vi köra hem till Madde och hämta hennes inköpslista som hon glömt på spisen Haha...


Det blev en sen kväll trots att det inte skulle bli det... Sov väl ca 2 timmar sen ringde klockan 3.00 och då var det dags att fixa till sig och frukosten inför bilfärden. Klockan 4.00 körde vi mot Ullared. 

Vi var framme ca 6.30 nått och där var INGA folk alls = ingen kö alls.


Gud vad vi fick shoppat vi gick först 2 timmar inne på Gekås sen betalade vi och gick ut till dom andra outletsen som ligger runt om. Men där hittade vi inte så mycket faktiskt. Älsklingen hittade skor men givetvis inte i hans stl   Sex-outleten var rena skitet och inte speciellt billigare än annars, inte heller på vissa sko-outlets var det nån större skillnad på skorna. Sen blev det lunch på Rose Garden, tyvärr var det inte så gott som vi hoppats på men det gick ner och jag fick även i mig en & annan sushi-bit *yummy*


Sen blev det lita mer outlets och sen ännu en tur inne på Gekås. Vi gick 2 timmar sen blev det en latte & kaka och sen mer shopping. Men vid 16.30 gick jag och älsklingen och betalade. Sen kom Madde & Slim ut till bilen dom men och vi begav oss himmåd igen.


Det var en dryg bilväg hem... En hemsk bilolycka på vägen, jag var åksjuk och vi hade en varm, överpackad trång och tung bil  


På kvällen här hemma sorterade vi ut och kollade allt vi köpt för det blev så mycket att man glömt vissa saker man köpte. Vi kom iaf hem med allt köpt som stod på listan som vi hittade iaf och 1000 andra saker. Nu har vi köpt en del födelsedagspresenter, leksaker, köksredskap, ramar, kläder, baby saker och mycket mycket mer...

Det kommer bli fler turer till Ullared med en fet pånka det ska jag lova!!


Nu ska jag snart gå och handla frukost till mig och älsklingen, sen ska jag packa in massa födelsedags presenter innan vår fina prinsessa kommer hem idag  


Tjingeling... 

    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Sångberg - 13 oktober 2015 18:25

www.nouw.com/familjensångberg

Av Emma Sångberg - 30 september 2015 12:09

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 4703539784"

Av Emma Sångberg - 29 september 2015 11:37

Jag börjar bli jäkligt trött på att bloggen klyddar hela tiden!! Har funderat på att byta sida men det känns så tråkigt bara eftersom att jag hållt på med denna i så många år. Samtidigt är det inte kul när det inte riktigt fungerar som det gjort tidi...

Av Emma Sångberg - 17 september 2015 05:56

3 morgonen på jobb idag, en morgon kvar... Men inatt sov jag mkt bättre så det känns helt okej att sitta på bussen på väg dit nu. Igår var det en stress dag deluxe! Dom bygger om i Bunkeflo och det gör att bussen blir sen hem, sent det ombygg...

Av Emma Sångberg - 15 september 2015 06:01

Igår var det ingen vanlig dag, för det var Jaysons födelsedag, hurra hurra hurra! Tänk att han redan är 4 år :-O Han hade en super bra födelsedag igår. På morgonen blev det väckning med sång och paket :) och när pappa och storasyster var lämnad...

Ovido - Quiz & Flashcards