Familjen Sångberg

Direktlänk till inlägg 22 maj 2011

23+2

Av Emma Sångberg - 22 maj 2011 20:35

  I fredags gick jag in i graviditestvecka 23   


Om mig

Jag känner mig tjockare & tjockare men samtidigt är det helt underbart. Jag vet juh om varför jag blir det och jag vet att jag kommer göra allt för att gå tillbaka till mitt vanliga jag sen, alltså kroppsmässigt då. Lilleman har blivit livligare där inne och ibland är det som om han bjudit in sina vänner till fest och verkligen partajar loss thihi   

Vikten verkar stannt på +11-11½ kg. Imorgon är det dags för ett nytt besök hos BM. Jag har även fått ta ut två av mina piercingar nu... I miss them...


Om barnet
I början av denna vecka är fostret 21 veckor gammalt. Man vet nu att fostret kan höra, eftersom det reagerar olika på olika ljud. Höga ljud får till exempel fostret att hoppa till. Nu blir fosterrörelserna allt mer kontrollerade efterhand som nya nervtrådar kopplas samman i nervsystemet.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Sångberg - 13 oktober 2015 18:25

www.nouw.com/familjensångberg

Av Emma Sångberg - 30 september 2015 12:09

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 4703539784"

Av Emma Sångberg - 29 september 2015 11:37

Jag börjar bli jäkligt trött på att bloggen klyddar hela tiden!! Har funderat på att byta sida men det känns så tråkigt bara eftersom att jag hållt på med denna i så många år. Samtidigt är det inte kul när det inte riktigt fungerar som det gjort tidi...

Av Emma Sångberg - 17 september 2015 05:56

3 morgonen på jobb idag, en morgon kvar... Men inatt sov jag mkt bättre så det känns helt okej att sitta på bussen på väg dit nu. Igår var det en stress dag deluxe! Dom bygger om i Bunkeflo och det gör att bussen blir sen hem, sent det ombygg...

Av Emma Sångberg - 15 september 2015 06:01

Igår var det ingen vanlig dag, för det var Jaysons födelsedag, hurra hurra hurra! Tänk att han redan är 4 år :-O Han hade en super bra födelsedag igår. På morgonen blev det väckning med sång och paket :) och när pappa och storasyster var lämnad...

Ovido - Quiz & Flashcards