Familjen Sångberg

Direktlänk till inlägg 23 november 2014

Hipp hipp hurra!

Av Emma Sångberg - 23 november 2014 15:17

Idag är det min och tvillingsyrrans födelsedag! Stort grattis till oss!

Igår hade jag kalas/party för att fira att man blir ett år äldre :)
Så jäkla sjukt trevligt! God mat, god dricka och mkt gott sällskap!
Tusen tusen tack till er som var här och tack för alla presenterna <3
Ni är underbara :)
Det var en lyckad fest måste jag säga!
Sen var det juh lite kul att kjolen jag köpte för en månad sen för att ha på mig som igår var för STOR så det fick bli en ny outfit, men jätte nöjd blev jag och ännu gladare av alla komplimanger jag fick av mina gäster och på fb/ig :) puss på er!

Sista dagarna har jag hållt på med städning och bakning, sen var juh Jayson sjuk så jag har haft fullt upp!

Idag blir det en slapp dag i soffan. Har tagit på mig en extra natt på jobb. Om en stund ska jag iväg och hämta pizza! Eftersom biljävlen är sönder blir det inte min favvo middag på min dag :(
men pizza är rätt gott det med ;)
Sen blir sessan hämtad idag pga biljävlen igen... Så när hon är hämtad blir det sängen för mig så jag orkar jobba inatt :)

Tusen tack alla igen!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Sångberg - 13 oktober 2015 18:25

www.nouw.com/familjensångberg

Av Emma Sångberg - 30 september 2015 12:09

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 4703539784"

Av Emma Sångberg - 29 september 2015 11:37

Jag börjar bli jäkligt trött på att bloggen klyddar hela tiden!! Har funderat på att byta sida men det känns så tråkigt bara eftersom att jag hållt på med denna i så många år. Samtidigt är det inte kul när det inte riktigt fungerar som det gjort tidi...

Av Emma Sångberg - 17 september 2015 05:56

3 morgonen på jobb idag, en morgon kvar... Men inatt sov jag mkt bättre så det känns helt okej att sitta på bussen på väg dit nu. Igår var det en stress dag deluxe! Dom bygger om i Bunkeflo och det gör att bussen blir sen hem, sent det ombygg...

Av Emma Sångberg - 15 september 2015 06:01

Igår var det ingen vanlig dag, för det var Jaysons födelsedag, hurra hurra hurra! Tänk att han redan är 4 år :-O Han hade en super bra födelsedag igår. På morgonen blev det väckning med sång och paket :) och när pappa och storasyster var lämnad...

Ovido - Quiz & Flashcards