Familjen Sångberg

Direktlänk till inlägg 23 juni 2012

Saknad

Av Emma Sångberg - 23 juni 2012 23:32

Att vara ärlig ger mig kanske inte många vänner,

men det ger mig sanna vänner!


Då var midsommar över och den har varit jätte trevlig.

Hade dock varit trevlig om hela familjen var samlad men som sagt så skulle darlingen jubba.

Jag, barnen, syrran med sina kids, päronen och småsyskon firade tillsammans. Det blev sill, potäter, gräddfil, gräslök, lax och massa annat gött. Jag hade även marinerat en nötytterfilé & fläskfilé. As gott blev alltihop och bugasprängda som attans...

Efter en liten stunds vilande med alkoholhaltiga drycker gick vi upp från gården och värmde oss med litta kaffe, sen var det dax för gubbar & grädde... Vilket innebar bugasprängning till nästan en bristningsgräns haha

På kvällen spelade vi Plump och hade det mysigt


Idag har vi varit på Tivoli och marknad på Sibbarp. Det blev karusell åkning för mig & alla barnen, lite mat och snäckan fick ett nytt halsband som hon så stolt visade upp först för sin lillebror som även han verkade bli förälskad i det haha därefter för alla vi träffade som vi kände. Innan vi gick hem handlade vi munkar och gottis.

Mamma och barnen hoppade av bussen på Hyllie medans jag fortsatte hem för att hämta lite kläder och annat åt oss eftersom vi övernattar hos päronen idag med.

Skönt att få träffa min baby som jag saknat såååå...

Men det känns lite som en aptit retare så nu saknar jag honom ännu mer, men imorgon ska vi bara mysa alla 4 och njuta av att familjen är samlad igen ♥
 

Ikväll har Ullis & Caisa varit här hemma hos mammsen och vi har spelat plump idag med.. Det är ett sjukt kul spel om man är många som spelar.

Lite cider och snack när barnen var ute på gården och lekte dunkgömme. Chelsea stannade inne och kollade på tv och kom i säng vid 23 så nu ligger typ alla och roar sig med nått innan vi alla somnar...


På tal om att somna så går mina ögon i kors nu   


Gó natt alla och sov sött!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Sångberg - 13 oktober 2015 18:25

www.nouw.com/familjensångberg

Av Emma Sångberg - 30 september 2015 12:09

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 4703539784"

Av Emma Sångberg - 29 september 2015 11:37

Jag börjar bli jäkligt trött på att bloggen klyddar hela tiden!! Har funderat på att byta sida men det känns så tråkigt bara eftersom att jag hållt på med denna i så många år. Samtidigt är det inte kul när det inte riktigt fungerar som det gjort tidi...

Av Emma Sångberg - 17 september 2015 05:56

3 morgonen på jobb idag, en morgon kvar... Men inatt sov jag mkt bättre så det känns helt okej att sitta på bussen på väg dit nu. Igår var det en stress dag deluxe! Dom bygger om i Bunkeflo och det gör att bussen blir sen hem, sent det ombygg...

Av Emma Sångberg - 15 september 2015 06:01

Igår var det ingen vanlig dag, för det var Jaysons födelsedag, hurra hurra hurra! Tänk att han redan är 4 år :-O Han hade en super bra födelsedag igår. På morgonen blev det väckning med sång och paket :) och när pappa och storasyster var lämnad...

Skapa flashcards